• Anonym (JF)
    Äldre 21 Sep 06:37
    7495 visningar
    27 svar
    27
    7495

    Jag kom på min man..

    Min man och jag har varsin dator och igår kunde jag inte komma ut på nätet på min dator så jag beslutade för att låna min mans dator för att kolla min mail (han var ute med några vänner). 

    Jag klickar på sökfältet för att skriva in hotmail och ser att han har varit inne på sidor i stil med "hot girl scat sex" och liknande sökord. jag ville egentligen inte rota men eftersom han sagt att han inte tittar på porr så klickade jag på länken och det var det vidrigaste jag har sett. Det var bajsporr, jag klickade in på fler länkar som innehåll samma typ av innehåll.

    Jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra... 

  • Svar på tråden Jag kom på min man..
  • Anonym (Bea)
    Äldre 21 Sep 06:41
    #1

    Du har genomskådat hans intresse, men varför skulle du göra något åt det?

    Har ni inte pratat om det, så lär han fortsätta runka för sig själv och inte blanda in dig i det hela.

    Han är samma person,även om han tänder på något som du inte tänder på.   

  • Anonym (JF) Trådstartaren
    Äldre 21 Sep 06:44
    #2
    Anonym (Bea) skrev 2013-09-21 06:41:41 följande:
    Du har genomskådat hans intresse, men varför skulle du göra något åt det?

    Har ni inte pratat om det, så lär han fortsätta runka för sig själv och inte blanda in dig i det hela.

    Han är samma person,även om han tänder på något som du inte tänder på.   
    Jag har tänkt i dem banorna också men jag kan inte sluta att tänka på det. det som oroar mig mest är att han håller det hemligt för mig även om jag inte ville veta detta.. jag har beslutat att inte göra något förhastat och verkligen tänka igenom detta
  • Anonym (Bea)
    Äldre 21 Sep 06:50
    #3

    Det är knappast lätt att tala om för någon att man tänder på scat, då de flesta blir totalt äcklade av det.

    Jag själv är i din position, skillnaden är att det var min man som avslöjade det, väldigt nervös för min reaktion.

    Jag tycker scat är äckligt, är inget som jag vill hålla på med, men om han tänder på det så är det helt ok att han runkar till det, så länge jag slipper bli inblandad Flört.

         

  • Anonym (PM)
    Äldre 21 Sep 07:14
    #4

    Jag förstår varför han inte har sagt något. Jag gjorde samma sak med min ex-man, sa aldrig att jag tänder på strypsex. Helt enkelt för att det inte tillhör "normalt" sex, det är udda och är svårt att dela med sig av.

    Sen kan det vara så att han bara tänder på att se på det, att han kanske inte vill utöva det, så han kanske resonerar då att det inte är nödvändigt att berätta sitt udda intresse för dig.

  • Anonym (hej)
    Äldre 21 Sep 07:29
    #5

    Hej
    oj lite äckligt

    Kan det inte vara sånt som hans polare bara sänder till honom och har inte tagit bort det

    Ibland när jag tittar på porr så kommer det upp skit skumma saker som jag verkligen inte tänder på allt från ha sex med skyltdokor med mera

    Alltså sen kanske jag råkar spara det ibland med mera

    Jag skulle nog ta det med en klapp på rumpan och så skrattat åt det med mera

    Men annars sätt dig ner och prata med honom

    Han kanske tänder på det och skäms, han kanske tänder på det och vill ha hjälp? kanske han bara ser det för att bli äcklad?

    såg nog sjukfilm en gång för ett tag sedan en kvinna som födde ute en docka så jag var tyven att spara det för att visa min vänner som också blev äcklade typ Öhh

    Men alltså så det kan ju vara något sånt

    Man tittar för att man tittar och undrar hur kan dessa människor med mera gör allt får t ex pengar med mera

  • Äldre 21 Sep 07:35
    #6

    O men fy vad äckligt!

    Men tur ändå att det inte var djursex eller annat vidrigt då. Så länge han bara runkar till det, inte försöker få dig till det eller söker annan för det så gör han ju inget fel.


    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • Supert­orsk
    Äldre 21 Sep 11:15
    #7
    Anonym (JF) skrev 2013-09-21 06:37:34 följande:
    Min man och jag har varsin dator och igår kunde jag inte komma ut på nätet på min dator så jag beslutade för att låna min mans dator för att kolla min mail (han var ute med några vänner). 

    Jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra... 
     
    Sluta snoka.
     
    Den största fisken i en liten damm
  • Anonym (..)
    Äldre 21 Sep 16:49
    #8

    Men gud.. Han kan ju ha kollat med skräckblandad förtjusning? Av nyfikenhet? Eller så är det något han gillar att titta på när han runkar?

  • Anonym (kvinn­a)
    Äldre 21 Sep 16:54
    #9

    Visst får man bli avtänd på sin partners sexfantasier? Jag hade nog inte klarat av att ha sex med min man om jag visste att han ville bajsa på mig.

  • Äldre 21 Sep 17:02
    #10

    Jag anser man har rätt att ha ett eget liv trots att man är par..vet ej riktigt vad vad du ska göra åt det.han har ju rätt att kolla på det om han vill anser jag ,annars får man ju respektera det man bestämt som par sins emellan och det vet ju bara ni. Antingen så bara frågar du om det eller så struntar du i det .men bli inte arg och skrik på han eller så.

Svar på tråden Jag kom på min man..