• Dunderton

    Ni killar som har och ni tjejer som gillar stora kukar

    Jag är väldigt nöjd med min medelstora kuk men jag är nyfiken på hur det funkar för er som har eller söker en stor kuk. Du man som är väldigt välutrustad, skyltar du med att du är välhängd när du raggar på kvinnor? Har du fått sexuella förslag just på grund av att kvinnan vetat om att du har en stor kuk? Vilka är de största fördelarna med att vara riktigt välutrustad? Du kvinna som tycker om riktigt stora kukar, vad är det som är det speciella? Har du sökt upp/raggat upp en man speciellt för att du vet att han är välutrustad? Förutsatt att killen är bra i sängen, är det då bättre ju större han har? Är det några speciella saker som är extra sexigt/upphetsande att göra med en välutrustad kille än med en medelstor? Ordet är fritt!

  • Svar på tråden Ni killar som har och ni tjejer som gillar stora kukar
  • uppfylld

    Ta kontakt med bloggerskan Johanna Sjödin. Hon och en del av  hennes medsystrar i feministrörelsen kan säkert förklara för dig vad fördelen med stor kuk är. Hon bloggar om stora kukar, har pratat om dess fördelar i olika forum. Enligt henne så är de flesta kvinnor som påstår att kukstorleken inte har någon betydelse lögnerskor. De säger att storleken inte har någon betydelse för att inte såra sina män som inte är välhängda, fast de egentligen vill ha stor kuk.

  • whybother
    uppfylld skrev 2013-09-21 14:47:19 följande:
    Ta kontakt med bloggerskan Johanna Sjödin. Hon och en del av  hennes medsystrar i feministrörelsen kan säkert förklara för dig vad fördelen med stor kuk är. Hon bloggar om stora kukar, har pratat om dess fördelar i olika forum. Enligt henne så är de flesta kvinnor som påstår att kukstorleken inte har någon betydelse lögnerskor. De säger att storleken inte har någon betydelse för att inte såra sina män som inte är välhängda, fast de egentligen vill ha stor kuk.



    Storleken spelar definitivt roll, allt annat ÄR lögn.

    Därmed inte sagt vilken storlek som föredras..
  • paret

    Jobbigt med killar som tror att de är så välutrustade att alla vill ha sex med dem

  • flena

    Det stämmer ju verkligen inte. Att alla vill ha stora. Har haft en kille som var väldigt stor. 25 cm. Han var så stolt. Men jag tyckte det var jobbigt.

    Nu är jag väldigt glad över en normalstor. Har inte ens efter fem år frågat hur stor. Men den passar perfekt för mig och gör inte ont.

    Tycker så synd om killar att de ska gå på det att det är bättre med stort. Oftast handlar det om en fantasi hos tjejer, och det i sig kan vara upphetsande. Men man blir tillfredsställd om man lär känna sin egen kropp, och om killen lär känna kvinnans kropp. Då vet man vad som är skönt.

    Jag är verkligen ingen lögnare när jag säger att storleken inte spelar någon roll för mig. Jag hade det bra med killen som var stor. Även om det var lite jobbigare. Och jag har det skönt med mindre. Lite lättare.

    Man får lära känna den man är tillsammans med. Hoppas att fler killar släpper sen ångesten över sin storlek. Och att de träffar på rätt tjejer.

  • Dunderton

    Alltså frågan här är inte om stora eller små är bäst. Det är inte bättre att tycka om det ena, vissa gillar små, en del medel och en del stora, och för en del spelar det ingen roll. Vad man än föredrar så är alla lika bra. Tråden gäller just för er som nu tycker om stora kukar eller själv har en stor.

  • TheBandit

    Alla gillar stora kukar, även heteromän.

    För inte kan jag komma på nån som sagt när dom kollar porr på nätet:

    Oj kolla här jag hittade en härlig porrfilm, och sen har killen som knullar tjejen en liten kuk på 8cm?

    Min är över medel, fast jag har alltid haft komplex för att den varit för liten. Den är 24cm i fullt stånd och 17cm i omkrets.  Tyvärr, då jag älskar analsex så är det inte många som vill/klarat den i rumpan.  
          

  • flena

    Ja även om du skriver en tråd till endast de som gillar stora, så är ju detta ett forum där alla läser och debatterar.

    Så om någon skriver att "alla gilla stora kukar" så måste du ju förstå att de som inte gillar just stora kukar svarar.

    För att det stämmer ju inte. Och eftersom många killar tror på det felaktiga påståendet att alla gillar det, så skriver jag ändå i din tråd, även om tråden inte var menat för mig.

  • flena

    Men för att svara på din fråga från min erfarenhet. Den killen jag var tillsammans med som hade en stor, så var det en väldig stor del i hans sexliv.

    Det var det som han pratade om, och det var det som han var stolt över. Det var en aning avtändande för mig efter ett tag. Men jag gick igång på det i början av förhållandet. Eftersom det var hans grej och jag var kär i honom då.

    Men det har aldrig varit avgörande för mig innan eller efter.

  • Orcha

    Larvigt. Är man ihop med en kuk eller en man?
    En man klarar av att tillfredställa sin kvinna oavsett storlek, och är man man nog så skriker hon efter mer.
    Har ingenting med storlek att göra.


    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • Anonym (Stor)

    Stor är inte alltid något som uppskattas. Det gör ont på tjejerna och för min del endast lyckats komma in med hela ett fåtal gånger. Vid avsugning att hon tar in större delen eller hela, GLÖM det :( Hade nog själv valt en som var kortare, men svårt att ta bort en bit. Man får väl lära sig att inte försöka kränga in hela draggen varje gång, utan nöja sig de få gångerna det går. Tjejer! Tycker ni om att känna den långt upp och kanske lite längre och hårdare än vad ni trodde?

Svar på tråden Ni killar som har och ni tjejer som gillar stora kukar