• Anonym (K)

    Vad har du för fetisch ?

    Vad har du för fetisch som du tänder på?

    Eftersom det här är ett ämne om det råder mycket missförstånd kring vill jag förklara att en fetisch är en sexuell åtrå riktad mot eller som triggas av ett visst föremål eller kroppsdel. Som exempel att man tänder på att vara klädd i  läder, metall, latex eller att man tex tänder på kvinnofötter etc.

  • Svar på tråden Vad har du för fetisch ?
  • Anonym (röv)

    Tjejer som har smala kroppar med feta arslen. Och då menar jag inte brutalfeta, utan feta som i mulliga.

    Fetischen är kontrasten mellan en slank och smal kropp och en fet röv.

  • amor1
    Anonym (röv) skrev 2013-09-22 12:17:57 följande:
    Tjejer som har smala kroppar med feta arslen. Och då menar jag inte brutalfeta, utan feta som i mulliga.

    Fetischen är kontrasten mellan en slank och smal kropp och en fet röv.
    +1 på den, fast smala eller inte så gillar jag större rumpor mer än små :P
  • Anonym (röv)
    amor1 skrev 2013-09-22 12:20:43 följande:
    +1 på den, fast smala eller inte så gillar jag större rumpor mer än små :P
    Jag går inte igång på en fet röv om den sitter på en överviktig kropp dock, så där skiljer vi oss. :)
  • Anonym (Läder/Metall)

    Kvinna som tänder på läder och metall. Tighta plagg i läder och tänder enormt på kedjor. Att få en metallkedja runt kroppen, gärna i kombination med koppel och handbojor. 

  • cazh82

    Nej det har jag ej, men det närmsta är nog för håriga grottmän boendes i en hydda i skogen. Bli jagad av en sådan neandertalare med klubban i högsta hugg verkar coolt.

  • PrimitivMan
    cazh82 skrev 2013-09-22 12:51:29 följande:
    Nej det har jag ej, men det närmsta är nog för håriga grottmän boendes i en hydda i skogen. Bli jagad av en sådan neandertalare med klubban i högsta hugg verkar coolt.
    Åhhhh. Inte visste jag att du hyste såna tankar om mig . Ugh, alla kvinnor vilja ligga efter ha sett min stora klubba. 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

    Jag vet inte om jag direkt har någon fetisch. Inte på det sättet att det är något "måste ha". Men det finns ju saker som tänder mig lite extra. Läder på kvinnor ökar alltid pulsen något. Om det så bara är ett läderhalsband (men det är ju dock relaterat till andra kinks). Fastbundna kvinnor. Kan gå igång på olika kroppsdelar. Nacke och hals, ryggslut, förutom då det normala som bröst/ben/rumpa. Och lite fotfetischist light med. Hade ganska höga poäng på DS pervotest på "partialism" så lite av en kroppsdelfetischt är jag nog. 

     


    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Anonym (Läder/Metall) skrev 2013-09-22 12:35:20 följande:
    Kvinna som tänder på läder och metall. Tighta plagg i läder och tänder enormt på kedjor. Att få en metallkedja runt kroppen, gärna i kombination med koppel och handbojor. 
    Det är läckert med metallkedjor, inte på mig då utan min partner. Lindad runt kroppen på olika sätt, eller runt halsen. Dock lite opraktiskt och obekvämt att ha en kedja i sängen.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (Ammy)

    Blöjor, plastsnibbar, knytbandsmössor med spets, ankstjärtsbyxor, puffärmsblusar, vippiga klänningar och kjolar, knästrumpor. Allt "bebis". Fast på vuxna då.

  • lykantrophona
    PrimitivMan skrev 2013-09-22 13:04:47 följande:
    Jag vet inte om jag direkt har någon fetisch. Inte på det sättet att det är något "måste ha". Men det finns ju saker som tänder mig lite extra.
     
    Precis, jag har en hel del sådana kinks... åtsittande läderhandskar, läderhalsband, män i (snygg) kostym, bondage, röda luvor/huvor ;), korsetter...
Svar på tråden Vad har du för fetisch ?