• Äldre 22 Sep 20:50
    8202 visningar
    25 svar
    25
    8202

    ägglossning men inget ÄL-sekret (!!!)

    Jag har aldrig haft något ÄL-sekret, vad är det för fel på mig? Endast den där tjockare vita flytningen som man får efter ÄL.
    Är det därför jag inte blivit gravid?

    Använder mig utav clearblue fertilitetsmonitor och varje gång den står på max så har jag kollat om det finns nåt "trådigt slem" men icke.......snustorrt! har även ätit pergotime.

    Inte konstigt om spermierna inte kan simma ? :s nån som vet vad jag sks göra??


  • Svar på tråden ägglossning men inget ÄL-sekret (!!!)
  • Äldre 11 Oct 23:26
    #1

    Jag har inte heller haft de omtalade trådiga flytningarna mellan fingrarna... Har heller inte lyckats blivit gravid efter ca 6 månader.... Jag har typ lotionsflytningar hela tiden.

  • Äldre 12 Oct 00:04
    #2

    Samma här.... har bokat tid hos gyn ang detta så vi får se vad dem säger. Frustrerande!!!

  • Xaxxa
    Äldre 27 Oct 01:55
    #3

    Det är samma här en även vattning flytning är ferti. Du kanske måste känna inne i dig för det kanske inte åker ut

  • Äldre 2 Nov 13:03
    #4

    Jag har aldrig haft klassiska ägglossningsflytningar och vården vill inte göra någonting... 


    Oförklarligt (och sekundärt) barnlös - hedblom.blogg.se
  • Xaxxa
    Äldre 2 Nov 13:15
    #5
    Thotis90 skrev 2013-11-02 13:03:26 följande:
    Jag har aldrig haft klassiska ägglossningsflytningar och vården vill inte göra någonting... 
    Oförklarligt (och sekundärt) barnlös - hedblom.blogg.se

    Senast jag hade det var juni 2007. Vill dom inte göra något? Hur länge har du försökt?
  • Äldre 2 Nov 13:24
    #6
    Xaxxa skrev 2013-11-02 13:15:04 följande:

    Senast jag hade det var juni 2007. Vill dom inte göra något? Hur länge har du försökt?
    Vi har försökt i snart 2 år.
    Oförklarligt (och sekundärt) barnlös - hedblom.blogg.se
  • Xaxxa
    Äldre 2 Nov 13:27
    #7
    Thotis90 skrev 2013-11-02 13:24:47 följande:
    Vi har försökt i snart 2 år.
    Oförklarligt (och sekundärt) barnlös - hedblom.blogg.se

    Det.är ett tag har du sökt för utredning? Har försökt i snart 5 år.
  • Äldre 2 Nov 13:28
    #8
    Xaxxa skrev 2013-11-02 13:27:30 följande:

    Det.är ett tag har du sökt för utredning? Har försökt i snart 5 år.
    Vi avslutade vår utredning i början av september. Inga fel har hittats (av de tester som har gjorts i alla fall. Jag anser att de inte har gjort tillräckligt).
    Oförklarligt (och sekundärt) barnlös - hedblom.blogg.se
  • Xaxxa
    Äldre 2 Nov 13:34
    #9
    Thotis90 skrev 2013-11-02 13:28:28 följande:
    Vi avslutade vår utredning i början av september. Inga fel har hittats (av de tester som har gjorts i alla fall. Jag anser att de inte har gjort tillräckligt).
    Oförklarligt (och sekundärt) barnlös - hedblom.blogg.se

    Vad saknas då?
  • Äldre 2 Nov 13:37
    #10
    Xaxxa skrev 2013-11-02 13:34:34 följande:
    Vad saknas då?
    Hormonprover och undersökning av underlivsflytningar (jag nämnde det här för fertilitetsläkaren, men det var ingen idé då jag har regelbunden mens).
    Oförklarligt (och sekundärt) barnlös - hedblom.blogg.se
Svar på tråden ägglossning men inget ÄL-sekret (!!!)