• Äldre 24 Sep 08:01
    60089 visningar
    16 svar
    16
    60089

    Squirt utan orgasm, vad är det som händer?

    Ja, du ska nog inte tro att en G-punktsorgasm (med sprut eller ej) känns som en klitorisorgasm. För min kvinna är de i alla fall totalt olika. G-punktarna är korta, någon sekund eller två, och kan (därför?) komma tätt.

  • Äldre 24 Sep 11:15
    #7
    Anonym (tjej 28) skrev 2013-09-24 08:45:03 följande:
    Tack för svar :) aha, då är det kanske så här det är alltså! Inte för att det är något fel på det, verkligen inte, men jag hade nog orealistiska förväntningar. Trodde typ jag skulle höra änglakörer och se regnbågar och enhörningar ;) cool grej ändå, blir förvånad över att jag levt 28 år utan att ha en aning om att jag kunde göra detta!
    Min kvinna var väl typ tio år äldre när hon upptäckte det.

    Men, utveckla det hela, fortsätt testa, lär er vilka vinklar (med lilleman) som ger bäst resultat, vilka ställningar osv, så ska du se att när du får 10-20 stycken i rad på lika många minuter, att du nog börjar höra de där änglarna i alla fall! Och ha det så kul under tiden. Det är ju det som är det bästa med det här, att även om man aldrig får 10 i sträck, så är det i alla fall kul att "öva".    

    Tex, när du kommer av den där rörelsen, så är det ju bara för honom att fortsätta, obarmhärtigt, så kommer du kanske igen efter 15 sekunder, och igen...
Svar på tråden Squirt utan orgasm, vad är det som händer?