Inlägg från: langtarefterbarn78 |Visa alla inlägg
  • langtarefterbarn78

    BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?

    Så nu har jag bildat gruppen med hjälp av Emmelilou (tack . Det är bara att inboxa mig era mailadresser så bjuder jag in er i gruppen via e-mail.

  • langtarefterbarn78
    lalala emma skrev 2013-10-28 14:16:02 följande:


    Låter trevligt är gärna med. föredrar dock familjliv före FB, då jag ej e så aktiv där:)
    27år från södra sthlm å BF 25jan 
      

    Vi kan ha både tråden här och facebookgruppen Har bestämt att vi ses 12:00 nu på lördag vid Vapiano på Kungsbron för lunch, kan du då?
  • langtarefterbarn78
    LisaML skrev 2013-11-02 20:35:46 följande:

    Hej! Hade ni trevligt? Tyvärr hindrade min foglossning mig från att ta mig utanför dörren idag. Hoppas få hjälp av läkare i veckan så jag kan komma nästa gång.

    Yes det var trevligt! Det blir absolut fler träffar. Är du med i facebookgruppen? Blir mest snack där.
  • langtarefterbarn78
    LisaML skrev 2013-11-04 21:43:50 följande:

    Ok kan någon skicka mig en inbjudan? Jstvdb at yahoo .com
    Jag har skickat en inbjudan til dig nu. Du kommer få ett e-mail, håll utkik! Kul att du vill va med.
    lalala emma skrev 2013-11-04 17:57:29 följande:

    Hej är det en dold grupp?

    Jag vill gärna vara med men vill ej att det syns på facebook då vi inte gått ut med graviditeten där än. 

    Det är en hemlig grupp vilket betyder att bara gruppmedlemmarna kan se allt innehåll, inlägg, kommentarer, bilder etc. Dvs dina vänner eller någon kan inte se något av innehållet. Jag har inte heller gått ut med min graviditet på fb än.
      
  • langtarefterbarn78
    08blondie skrev 2013-11-06 10:15:58 följande:
    Hej jag skulle hemskt gärna vara med i fb gruppen oxå? Vill ni bjuda in mej? Jag väntar mitt 3barn den 2jan.

    Skicka isåfall ett meddelande till mig med din e-mail. Kul att du vill va med
  • langtarefterbarn78
    Clara77 skrev 2013-11-11 11:08:26 följande:
    Halloj!

    Väntar mitt första barn och bor i sthlm. Är det okey om jag hoppar in här? 

    Absolut, vad roligt! Skicka gärna din mail adress som ett meddelande till mig så bjuden jag in dig i facebookgruppen, blir mest snack där. Välkommen
  • langtarefterbarn78
    Alexandra123 skrev 2013-11-12 22:59:13 följande:
    Hej, Jag väntar en liten prinsessa i slutet av januari, bor i Vasastan och är gärna med i fb gruppen om det finns plats för ytterligare en förväntansfull mamma , allex_andra_@hotmail.com

    Kul att du vill va med Självklart finns det plats E-mail skickat till dig,
Svar på tråden BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?