• Anonym (okej)

    Flickvän vill inte ha sex, okej att knulla henne syster?

    Min flickvän sedan en tid vill inte ha sex längre. Jag orkar inte porr längre och hon har en syster. Vad tycker ni, är det okej att ligga med henne i en situation där man inte får något från sin flickvän?

  • Svar på tråden Flickvän vill inte ha sex, okej att knulla henne syster?
  • viseversa

    Eh nej det är inte okej. hur gammal är du ts? Du låter ganska omogen och ganska korkad. 


    Instagram...LOVALOVISA
  • Anonym (karl)

    Är du man eller mus? Förhoppningsvis ett troll.

    Om du inte orkar leva så får du väl göra slut. Jäkla tönt. 

  • Philippa

    Öhh.... självklart inte.......

    Ålder på dig?? 

  • Anonym (D)

    Det är helt upp till din flickvän (och naturligtvis hennes syster) att avgöra den saken. Det kan inte vi sitta här och bestämma.

  • Anonym (okej)
    Juronjaure skrev 2013-09-28 18:38:00 följande:
    Självklart inte. Vilken sten har du vuxit upp under?



    Varför skulle det vara fel för mig att ta hand om mina begär på annat håll när hon uppenbarligen inte vill göra det med mig?

    Meningen är ju att hon aldrig ska få veta. Hennes syster lär inte heller säga någonting.
  • Juronjaure
    Anonym (okej) skrev 2013-09-28 18:42:17 följande:



    Varför skulle det vara fel för mig att ta hand om mina begär på annat håll när hon uppenbarligen inte vill göra det med mig?

    Meningen är ju att hon aldrig ska få veta. Hennes syster lär inte heller säga någonting.
    Problemet är just detta, att hon aldrig ska få veta! Ett förhållande bygger på ärlighet. Om tjejen och du är överens om att du får ha en sexpartner vid sidan av så är det en annan sak. Men att gå bakom ryggen på henne och ligga med nån annan är vidrigt, elakt och otroligt korkat, eftersom ett förhållande som bygger på lögner inte kommer hålla i längden. Sedan är det sanslöst naivt av dig att tro att det inte skulle komma fram att du ligger med en annan... I synnerhet om det är hennes syster.

    Hoppas att du skämtar med oss. Annars vill jag bara säga: Lös problemen inom förhållandet, eller avsluta det innan du ligger med någon annan.
  • Anonym (k)
    Anonym (okej) skrev 2013-09-28 18:33:57 följande:
    Min flickvän sedan en tid vill inte ha sex längre. Jag orkar inte porr längre och hon har en syster. Vad tycker ni, är det okej att ligga med henne i en situation där man inte får något från sin flickvän?
    En lätt fråga att besvara: Nej!
    Anonym (okej) skrev 2013-09-28 18:42:17 följande:



    Varför skulle det vara fel för mig att ta hand om mina begär på annat håll när hon uppenbarligen inte vill göra det med mig?

    Meningen är ju att hon aldrig ska få veta. Hennes syster lär inte heller säga någonting.
    Om din flickvän inte "tar hand om dina begär" och du inte har det bra i din relation, så kan du ju prata med henne om det och om du redan har gjort det och du inte får något gehör så kan du vara så rakryggad att du gör slut med henne innan du inleder en ny relation.
  • Anonym (japp)

    Det är helt ok och godkänt enligt alla konstens regler att du knullar din flickväns syster. Kör hårt!
    Du bör dock hålla på konventionen att ta det i tur och ordning.. först får du sätta på flickvännens pappa eftersom han är familjens överhuvud, därefter mamman och eventuella husdjur (lite beroende på deras ålder).
    Först när detta är gjort kan du avancera till systern men det kan säkert vara värt besväret!

    Lycka till!

    Glöm inte att borsta svansen ordentligt bara innan du knackar på svärfars dörr..!  Flört      

Svar på tråden Flickvän vill inte ha sex, okej att knulla henne syster?