• Äldre 28 Sep 23:40
    6124 visningar
    7 svar
    7
    6124

    Vintermammor I Uppsala 2014

    Hej alla blivande vintermammor! Tänkte kolla om någon är intresserad av att starta en liten tråd för alla oss med bf i Uppsala?! Vore kul att prata med någon att dela känslor och upplevelser med, som är i samma veckor(+-) Själv är jag i vecka 25 (beräknat bf 15 jan) och bor i Uppsala. Hoppas på många roliga diskussioner och möten

  • Svar på tråden Vintermammor I Uppsala 2014
  • Äldre 10 Oct 12:10
    #1
    AmeliaLi skrev 2013-09-28 23:40:58 följande:
    Hej alla blivande vintermammor! Tänkte kolla om någon är intresserad av att starta en liten tråd för alla oss med bf i Uppsala?! Vore kul att prata med någon att dela känslor och upplevelser med, som är i samma veckor(+-) Själv är jag i vecka 25 (beräknat bf 15 jan) och bor i Uppsala. Hoppas på många roliga diskussioner och möten
    Hejhej! :) jag bor också i Uppsala och är gravid  i v. 25 :)
    Är det första barnet? :)

     
  • Äldre 15 Oct 21:42
    #2

    Hej :)

    Jag bor också i Uppsala, är i vecka 32 för tillfället och är beräknad till 14 december. Första barnet och sjukt förväntansfull! :)

  • Äldre 16 Oct 10:35
    #3
    Emelius skrev 2013-10-15 21:42:27 följande:
    Hej :)

    Jag bor också i Uppsala, är i vecka 32 för tillfället och är beräknad till 14 december. Första barnet och sjukt förväntansfull! :)
    Vad kul :)
    Hur gammal är du?

    Jag är 23 år och går på hjärtat här i Uppsala :) 
  • Äldre 16 Oct 14:31
    #4

    Jag är 31 och går på Svartbäckens mvc :)

    Hur gammal är du?

  • Äldre 24 Oct 11:30
    #5

    Hej tjejer! Vad roligt att vi alla är förstföderskor. Hur känns er graviditet, ngt som oroar er? Själv är jag lite rädd för förlossningen, ngn annan som känner så? Kram!

  • Äldre 24 Oct 13:48
    #6
    AmeliaLi skrev 2013-10-24 11:30:02 följande:
    Hej tjejer! Vad roligt att vi alla är förstföderskor. Hur känns er graviditet, ngt som oroar er? Själv är jag lite rädd för förlossningen, ngn annan som känner så? Kram!
    Ja det är nog extra spännnande när det är första barnet :)
    Jag är just nu rädd för stor bebis, men inte själva förlossningen.

    Vem är du AmeliaLi? Hur gammal är du och vilken barnmorskemottagning går du på? :) 
  • Äldre 24 Oct 14:20
    #7
    AmeliaLi skrev 2013-10-24 11:30:02 följande:
    Hej tjejer! Vad roligt att vi alla är förstföderskor. Hur känns er graviditet, ngt som oroar er? Själv är jag lite rädd för förlossningen, ngn annan som känner så? Kram!
    Jag längtar faktiskt till förlossningen, det ska bli en spännande erfarenhet :) Det jag är trött på är att jag kan bli anfådd helt plötsligt när jag sitter helt still plus lite foglossning.. Annars känns det bara bra :)
Svar på tråden Vintermammor I Uppsala 2014