• Äldre 14 Oct 14:07
    6218 visningar
    2 svar
    2
    6218

    Julkortspyssel

    Vet inte om detta är rätt tråd eller som det ska placeras i pyssel istället. Nåväl!

    För ett år sedan mindes jag att jag hade fått hem ett scrapbooking-startkit och fick ett sug till att göra egna kort. Jag gjorde ett till en student och fick väldigt bra respons på det. Därefter blev jag tillfrågad till att göra kort till bröllop och liknande, vilket jag gjorde. Fann ett otroligt intresse i detta!

    Nu i år vill jag göra egna julkort, för lite mer personliga julhälsningar till släkten, men mitt startkit har inte mycket innehåll kvar och jag har märkt att det kan vara rätt dyrt på vissa ställen. Men jag är alltså ute efter scrapbooking-prylar som papper, dekorationer, band och liknande som ska räcka till ca 15 julkort, givetvis med julmotiv.

    Därför undrar jag om ni har tips på diverse scrapbooking-hemsidor som inte är förfärligt dyra!
    Alla tips är välkomna, för jag kikar in i varenda en efter den perfekta, haha :)
     

  • Svar på tråden Julkortspyssel
  • Fenina
    Äldre 14 Oct 14:11
    #1

    Jag gillar creativeclub.se
    Annars så kan man köpa mycket löst från olika ställen. Så gör jag för det mesta(tradera!!!!), för att få precis de sakerna jag vill ha :)

  • Äldre 13 Apr 16:13
    #2

    Det brukar vara liknande priser på scrapsidor men går ju lätt att googla på för att få priser att jämföra mellan.


    Spara pengarna som Du får in för korten till att köpa material för

Svar på tråden Julkortspyssel