• VictoriaJ02

    Era värsta mardrömmar?

    Själv brukar jag drömma att jag går vilse i stora byggnader och till sist är jag innesluten i ett rum som bara blir mindre och mindre och ingen väg finns ut. Då brukar jag vakna i panik / cellskräck.

    Drömmer ibland att jag är i ett rum fullt med stora spjndlar. Det finns en liten öppning i ena änden av rummet där jag kan fly. Men innan jag hunnit dit brukar spindlarna grabba tag i mig.

    Drömmer ibland att jag skär snittar av min egen hand, dvs såna snittar man brukar ha på bjudningar o dyl.

    Har drömt ett flertal gånger att jag bor i ett stort hus med flera våningar där det spökar längst upp på vinden. Jag försöker gardera mig genom att befinna mig på lägsta våningen med stängda dörrar till trapphuset. Ändå hör jag oljud från spökena och att de försöker ta sig ner till mig.

    Brukar drömma om en gammal gammal tant som luktar lik och mögel. Hon försöker ta med mig till kyrkan men jag vägrar då jag är rädd för att gå dit med henne.

    Berätta om era äckligaste /läsligaste drömmar..

  • Svar på tråden Era värsta mardrömmar?
  • elyse

    Min värsta är nog när jag måste gräva mig ut under ett slags hus som står på sand. Då brukar jag, i verkligheten, ha täcket över huvudet eller så.  

  • Maryam88

    Att jag måste ringa 112 av olika anledningar men inte kan komma ihåg numret, eller så slinter jag med fingrarna om och om igen så jag lyckas aldrig komma fram. Har även mardrömmar om att jag ska ta mig nånstans men mina ben bara viker sig och jag inte lyckas ta mig upp, det är alltid i stora folkmassor och jag skäms över att inte kunna resa mig. Min sista vanliga mardröm är att jag ser suddigt och har svårt att få ordentligt med luft samtidigt som jag flyr från nånting..

  • Söder73

    En mardröm jag har och har haft flera gånger i mitt liv är om ett stort hus som jag går in i , fast jag är rädd . I huset finns ett rum med röda väggar som jag är rädd för , för där har det hänt något hemskt. Oklart vad. Läskigt att jag har haft samma dröm i så många år

  • snuppis
    Maryam88 skrev 2013-10-15 20:48:12 följande:
    Att jag måste ringa 112 av olika anledningar men inte kan komma ihåg numret, eller så slinter jag med fingrarna om och om igen så jag lyckas aldrig komma fram. Har även mardrömmar om att jag ska ta mig nånstans men mina ben bara viker sig och jag inte lyckas ta mig upp, det är alltid i stora folkmassor och jag skäms över att inte kunna resa mig. Min sista vanliga mardröm är att jag ser suddigt och har svårt att få ordentligt med luft samtidigt som jag flyr från nånting..
    de med 112 brukar jag också drömma =( går aldrig att komma fram!!
  • Plainsongs

    Drömt allt ifrån att jag behövt sparka ner små barn i lava (sjukt, jag vet!), till att jag vaknar som vanligt med sambon skedandes mig men hon är död. Galet creepy.
    112-grejen har jag drömt med, och om krig och att sitta fast i ett skyddsrum.

  • 180823
    MLB skrev 2013-10-15 22:30:41 följande:

    Att vara tillbaka i skolan


    Samma här jag brukar också i drömmän tänka att jaa det ska väl komma ett till sommarlov här snart
Svar på tråden Era värsta mardrömmar?