• Anonym (Undrande....)

    Någon mer som har denna udda fetisch?

    Lever ett fantastiskt familjeliv, underbar fru två fantastiska barn välbetalda jobb villa och hela den biten men jag har en udda böjelse och det är kiss och bajssex. Min fru kissar på mig ibland men då bara för min skull och min njutning och bajset är det bara jag som håller på med något jag inte berättat för hennne då hon blir äcklad av kisset. Jag stoppar allt möjligt i anus för extrem njutning. Ser fram emot kommentarer och svar och snälla att skriva att jag är äcklig är bara löjligt då jag anser att allt är normalt inom sex förrutom barn och djursex...... Väljer att vara anonym men om det önskas så går det bra att skicka mejl här på sidan...

  • Svar på tråden Någon mer som har denna udda fetisch?
  • Emy85

    Ja du.....det är ju inte unikt,men kanske inte helt vanligt vad jag vet heller men om tanten kissar på dig och ni trivs så är det ju er sak

  • Anonym (Undrande....)

    Ja precis, vanligt och vanligt det är väldigt tabu och inte ens ens närmsta vänner vet något så jag tror det är mycket vanligare än man tror...

  • Anonym (ofta)

    Jag och min fru har nästan alltid inslag av våtsex och kiss, när vi älskar. Bajssex har vi däremot inte så ofta, vara ett par gånger per år. Just för att det kan vara väldigt upphetsande i tanken, men lite överväldigande i verkligheten.

    Våtsex och kiss tror jag är en ganska vanligt fetish, eller fantasi.
    Bajssex är nog däremot väldigt ovanligt. 

  • Anonym (Man)

    Nej men en variant som går ut på att en tjej kissar på sig offentligt. Helst ofrivilligt. Med maximala skamkänslor som följd. Men det är ytterst sällan som man får njuta av något sådant. Tyvärr.

  • Anonym (Njut.)

    Jag älskar bara när min man penetrerar mig och ber mig spänna fittan jag kommer i en otrolig orgasm samtidigt som jag kissar. Det händer med att han kissar på eller i mig och jag gillar det,ibörjan var det kanske lite svårt för mig att slappna av men sen jag
    träffade honom njuter jag av att ha sex, förr kanske man fick en orgasm men absolut inte som dom här,han lärde mig slappna av och njuta och han har hittat punkter på min kropp som jag aldrig trodde kunde ge sådan njutning. så go tjejer och killar det är skön sex lovar. Annat än missionären.

  • Anonym (Kissflicka)
    Anonym (Man) skrev 2013-10-17 11:18:22 följande:
    Nej men en variant som går ut på att en tjej kissar på sig offentligt. Helst ofrivilligt. Med maximala skamkänslor som följd. Men det är ytterst sällan som man får njuta av något sådant. Tyvärr.

    Du hade älskat mig! Skrattande Har en blåsa som inte riktigt samarbetar med mig. Plötsligt händer det... Obestämd
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kissflicka) skrev 2013-10-18 15:47:02 följande:

    Du hade älskat mig! Skrattande Har en blåsa som inte riktigt samarbetar med mig. Plötsligt händer det... Obestämd
    Wow! Skulle du kunna tänka dig berätta om den gång som var pinsammast? Vilka som såg och hur du reagerade?
  • Anonym (Kissflicka)
    Anonym (Man) skrev 2013-10-18 16:03:50 följande:
    Wow! Skulle du kunna tänka dig berätta om den gång som var pinsammast? Vilka som såg och hur du reagerade?

    Inte här tack... Men berättar gärna anonymt på valfritt ställe.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kissflicka) skrev 2013-10-18 16:08:27 följande:

    Inte här tack... Men berättar gärna anonymt på valfritt ställe.
    Du är väl tillräckligt anonym här? Eller hur?
  • Anonym (Kissflicka)
    Anonym (Man) skrev 2013-10-18 16:10:33 följande:
    Du är väl tillräckligt anonym här? Eller hur?

    Visserligen, men tråden är öppen för alla. Har ingen lust att berätta öppet, hur anonymt det än är...
Svar på tråden Någon mer som har denna udda fetisch?