• Anonym (Kaffedraken)

    Han vill att jag kissar på honom och förnedrar...

    Har träffat en kille som nu, efter ca 5 dejter, började berätta vad han gillar i sexväg.. Han gillar när man kissar på honom, när man slickar honom i analen och trycker in en dildo där.. Han vill att jag säger att han är värdelös, en fit..a.. och massa annat hemskt. Han ligger liksom och åmar sig och säger neej, sluuta..när jag suger honom. Jag slutade givetvis, trodde ju det var något fel. Man han gillar bara att vara underlägsen.. Jag tycker det är väldigt omanligt...Han vill ta kort på mig när jag kissar i duschen. Jag gillar honom, vi har haft fantastisk sex, men...
    Vad f-n ska jag säga??? Vill han ha en kille som sätter på honom eftersom han gillar min dildo så mycket?

  • Svar på tråden Han vill att jag kissar på honom och förnedrar...
  • Anonym (Kaffedraken)

    Han behöver inte gilla sex med en snubbe bara för att han vill att du stimulerar hans g-punkt med din dildo. Kinky shit kan vara svinbra och trevligt, men din snubbe verkar gilla ganska mycket kinky och var inte så smart som la fram allt direkt kanske. Det är kanske lättare att acceptera kissandet om det är det enda han vill ha, eller lättare att acceptera att han vill att du ska vara dominant och han undergiven etc. men att han berättar om alla böjelser som inte är direkt vanliga bland de flesta kan vara svårt att ta in.

    Men din snubbe är inte ovanlig och absolut inte gay eller störd. Han är medveten om vad han tänder på och vågar uppenbarligen dela med sig av det.

    Min erfarenhet är att om du inte kan acceptera och gå med på större delen av hans böjelser kommer det aldrig fungera i längden - för han kommer aldrig sluta tjata och be dig att utföra dom.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Alltså jag förstår hela grejen med att du tycker det känns omanligt med en man som vill vara undergiven som du beskriver. Alltså verkligen.

    Men det där med dildon, män har sin g punkt i analen och att tycka om att stimuleras där har inget att göra med vilket kön man vill ligga med. Ett ex till mig älskade att jag stimulerade hans g punkt (med ett finger eller en smal dildo) när jag sög av med honom, och inget med hans vilja att ha sex med män att göra.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ok...tack..
    Känns bara så skumt... När vi träffades så pratade vi en del om sex. Jag sa då att jag gillar lite hårda tag, MÄN. Han sa att han kunde minsann ta för sig... Men när han började pipa som en mus så tappade jag liksom lite lusten... Jag ville ju ha en man som tar för sig, inte som låtsasgråter och hulkar...
    Hmm..är nog inget att satsa på kanske.. Sexet måste ju fungera. När han är mer dominant tänder jag enormt på honom...

  • Anonym (Kaffedraken)

    Tycker bara det blir dumt när han säger att han gillar att dominera och så är han tvärtom i sängen... Han KAN dominera - och väldigt bra, men gillar nog mer att bara undergiven. Synd...

  • Anonym (Kaffedraken)

    Han sa vad du ville höra. Tydligen är han inte vad han påstod.


    I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Men allvarligt, VEM vill ha KISS i ansiktet...weird...

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (kisslisa) skrev 2013-10-22 20:25:34 följande:
    Men när han började pipa som en mus så tappade jag liksom lite lusten...
    Hahahahaha, detta fick mig att skratta så mycket.

    Finns det ingen som tycker om vanligt sex. Sex mellan två personer som ser det som en kärleksakt.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Cuddles skrev 2013-10-22 22:36:27 följande:

    Finns det ingen som tycker om vanligt sex. Sex mellan två personer som ser det som en kärleksakt.
    Jo?
    I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Cuddles skrev 2013-10-22 22:36:27 följande:
    Hahahahaha, detta fick mig att skratta så mycket.

    Finns det ingen som tycker om vanligt sex. Sex mellan två personer som ser det som en kärleksakt.
    Jo klart d finns tråkmånsar kvar, dom är dem andra 50% här inne ;) 
  • Anonym (Kaffedraken)

    OM han måste ha det så varje gång så blir det ju lite tråkigt för dig, men om det är bara då och då så är det väl inte hela världen.

  • Anonym (Kaffedraken)
    udda man lkpg skrev 2013-10-23 14:50:32 följande:
    OM han måste ha det så varje gång så blir det ju lite tråkigt för dig, men om det är bara då och då så är det väl inte hela världen.
    Han vill alltid börja med detta.. Men som sagt, jag tappar ju liksom lusten när lillflickan i honom piper.. Då kan jag aldrig komma efter det...hur sexig, hårt och härligt sex vi än har.. Hör bara en gäll röst i huvudet...åååhh..neeejj...snyft, snyft...

    Så jäkla synd, för han är verkligen så jäkla sexig och snygg!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (kisslisa) skrev 2013-10-23 20:52:53 följande:
    Han vill alltid börja med detta.. Men som sagt, jag tappar ju liksom lusten när lillflickan i honom piper.. Då kan jag aldrig komma efter det...hur sexig, hårt och härligt sex vi än har.. Hör bara en gäll röst i huvudet...åååhh..neeejj...snyft, snyft...

    Så jäkla synd, för han är verkligen så jäkla sexig och snygg!
    Det mesta går att lösa om man är öppen och vågar prata med varandra. Sex handlar om att ge och ta så länge ingen känner sig tvingad till något. Är han Switch kan man alltid göra upp om vems tur det är att ta på sig den dominanta rollen. I annat fall får du helt enkelt utnyttja han undergivna läggning och styra upp lekarna. Självklar är det inte den undergivna som styr men har alltid rätt att avbryta. Han skall självklar inte få börja med att få sina sexuella önskemål tillfredsställda innan han gjort Madam och tillfredsställd med att slicka, knulla och på alla sätt gjort TS lycklig, då kan han få sin belöning med den sex han njuter av. Tycker du inte om hans gnäll får du helt enkelt beordra honom att vara tyst och ta det som en man annars blir det ingen belöning. Att kissa på tjejer eller att låta tjejer kissa på mig är inget jag själv tänder på men är väldigt vanligt i BDSM-kretsar. Ett litet tips är att hälla lite matolja i golvbrunnen om man gör det i duschen eller badrummet. Olja är lättare än vatten och lägger sig som en skyddande film i brunnen och hindra otrevliga dofter från att komma ut. 
  • Anonym (Kaffedraken)

    Sjukt omanligt när en man vill bli dominerad av en tjej. Skulle nog kräkas av det.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (kisslisa) skrev 2013-10-23 20:52:53 följande:
    Han vill alltid börja med detta.. Men som sagt, jag tappar ju liksom lusten när lillflickan i honom piper.. Då kan jag aldrig komma efter det...hur sexig, hårt och härligt sex vi än har.. Hör bara en gäll röst i huvudet...åååhh..neeejj...snyft, snyft...

    Så jäkla synd, för han är verkligen så jäkla sexig och snygg!
    Nu är både jag och sambo switch och 'turas om'.. Men är inget planerat innan (tex om hon förberett rep, ögonbindel, etc) så brukar jag börja som dom, hålla ned henne och knulla henne hårt.. När hon kommit händer det att vi byter och hon tar hand om mig..(dock inget pipande), eller så fortsätter vi och jag betäcker henne ordentligt tills jag kommer i henne..
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (kisslisa) skrev 2013-10-22 21:47:58 följande:
    Tycker bara det blir dumt när han säger att han gillar att dominera och så är han tvärtom i sängen... Han KAN dominera - och väldigt bra, men gillar nog mer att bara undergiven. Synd...
    Han borde väl ha sagt något om att han är switch tycker jag, tycker han verkar vara lurig.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Uppenbarligen har du träffar en kille med väldigt utvecklad sexualitet. Roligt för honom att han hittat vad han verkligen gillar och vågar leva ut det.

    Om du vill vara en del av det eller inte kam bara du svara på. Jag skulle inte räkna med att hans preferenser förändras. Så du behöver fundera på hur du ska förhålla dig till det. Vill du vara en del av det, och om du själv inte

    Går igång på att dominera, hur mkt kan du då eg göra, och kommer du tycka det är lika roligt om fem år? Eller vill du ha ett förhållande med honom där han har möjlighet att leva ut sina preferenser på något annat sätt? Tex.

    Det finns alltid goda möjligheter att hitta lösningar. Det hänger bara på vad du själv ser att du vill göra, och hur trygg du är med olika alternativ.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (kisslisa) skrev 2013-10-22 20:10:06 följande:
    Har träffat en kille som nu, efter ca 5 dejter, började berätta vad han gillar i sexväg.. Han gillar när man kissar på honom, när man slickar honom i analen och trycker in en dildo där.. Han vill att jag säger att han är värdelös, en fit..a.. och massa annat hemskt. Han ligger liksom och åmar sig och säger neej, sluuta..när jag suger honom. Jag slutade givetvis, trodde ju det var något fel. Man han gillar bara att vara underlägsen.. Jag tycker det är väldigt omanligt...Han vill ta kort på mig när jag kissar i duschen. Jag gillar honom, vi har haft fantastisk sex, men...
    Vad f-n ska jag säga??? Vill han ha en kille som sätter på honom eftersom han gillar min dildo så mycket?
    Låter inte alls som Ni har samma grundinställning vad gäller sex, tyvärr. Låter som om Ni båda har en undergiven inställning i botten, och det blir knepigt då.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej du har ju också behov eller hur?

    Säg vad du vill ha och vad du gillar o inte.

    Om han vill ha en elak o hård kvinna, så får han väl jobba lite för det också tycker jag.

    Får en idé, klä upp dig lite extra men inte för mycket, lite lagom Domina stuk. Begär ett samtal med honom på kvällen.

    Säg vad du vill ha, en bestämd o hård man. Och ställ krav! Inget jädrigt fjomp.

    Föreslå att ni turas om, lite rollspel helt enkelt. Men om han verkligen vill att Du ska dominera, ja då får han också anstränga sig lite.

    Och varför du ska klä upp dig?

    Han är man, han kommer bli sugen på 6 och går nog med på vad som helst

Svar på tråden Han vill att jag kissar på honom och förnedrar...