• Limhirt

    Min stjärt och min man

    Jaha. Antar att jag är gammalmodig men jag trivs med min håriga stjärt. Har aldrig rakat mig vare sig här eller där. Min man tyckte från början att min håriga stjärt var något som gjorde att han ville "va med mig". Nu efter 20 år verkar det som om han tycker att jag är äcklig. Han säger att jag borde ta hand om mig där nere. Vi har alltid varit väldigt intresserade av varandras stjärtar när det gäller sex. Jag tycker mycket om att slicka och lukta i hans håriga stjärt och det har också genom åren varit hans favoritsysselsättning när det gäller att ta hand om mig och göra det skönt för mig. Men nu är det helt tvärtom!! Jag är ju inte totalt pantad, jag fattar ju att han fått det någonstans ifrån, otrohet eller dylikt. Problemet är att han undviker ämnet, vill inte prata om det, tjatar om att jag behöver raka mig osv. Min fråga är enkel, är det nån som har nåt tips på hur jag ska gå vidare. Håller på att bli tokig!!

    Lim//

  • Svar på tråden Min stjärt och min man
  • Anonym (Du är nog på rätt spår...)

    Gå vidare utan man eller med en rakhyvel?

  • viseversa

    Stjärt? är det din RUMPA eller ditt underliv/slida/fitta du snackar om? Ordet stjärt är så fult. 


    Instagram...LOVALOVISA
  • Anonym (rumpa?)
    viseversa skrev 2013-10-24 18:45:39 följande:
    Stjärt? är det din RUMPA eller ditt underliv/slida/fitta du snackar om? Ordet stjärt är så fult. 
    vet du inte vad stjärt betyder?
  • Anonym (Fia)

    Det kan inte vara så att du möjligtvis fått lite mer hår där genom åren? Hade varit en rätt så enkel förklaring om så var fallet kanske.

  • Anonym (Rakad o ung)

    Han kan ha sett porr helt enkelt o såg hur sexigt o rent det va osv o jan kan ha fått testat det på en annan tjej o upplevde hur sexigt det va bara 2 val........o sen till dina val gå vidare ensam..... Raka dig...... Låtbli o raka dig o kanske missar njutningen

  • Anonym (Att du orkar!)

    Viseversa vad spelar det för roll du använder ordet f ...a vilket eller inte klassas som något finord direkt... Håll dig utanför tråden om du bara skall fula dig...

  • viseversa
    Anonym (rumpa?) skrev 2013-10-24 18:51:12 följande:
    vet du inte vad stjärt betyder?
    Jo men folk använder det till olika områden i underlivet. Vissa kallar sina könsdelar för stjärt. VET DU inte det??
    Instagram...LOVALOVISA
  • viseversa
    Anonym (Att du orkar!) skrev 2013-10-24 18:56:35 följande:
    Viseversa vad spelar det för roll du använder ordet f ...a vilket eller inte klassas som något finord direkt... Håll dig utanför tråden om du bara skall fula dig...
    VA anonym och modig ser jag Haha vågar du inte skriva ordet FITTA eller?? Och nej jag använder det inte själv mend et låter så jävla mycket bättre än stjärt i alla fall=)
    Instagram...LOVALOVISA
  • Anonym (Varför så putt)

    Du verkar vara en arg stackars människa vise versa...

Svar på tråden Min stjärt och min man