• Anonym (Jäntan)

    Ni som slickar fitta...

    Ni som slickar fitta, gillar ni det? Hur är det?
    Hur smakar det? Är det inte väldigt kletigt?

    Jag har väldigt svårt för att en kille ska slicka mig. Jag tänker att det är så hemskt att han inte ska behöva göra det.
    Men jag önskar att jag kunde gå med på det och njuta..det ska väl ändå vara skönt hehe.

    Så ni som slickar fitta. Vad tycker ni egentligen om det??        

  • Svar på tråden Ni som slickar fitta...
  • Modernmom

    Har samma tanke som du. Att det är äckligt, kladdigt och smakar knepigt. Men min sambo älskar det, så jag har gett med mig. Och det är klart att det är skönt! Även fast jag ibland brottas med mina tankar om att det är äckligt. En kyss efteråt kan han ju fet-glömma.

  • Speak up

    Hej du, Jäntan! GladJag tycker att slicka en tjej är bland det mest erotiska som finns. Inte just för att själva slickandet i sig, men tanken på att jag gör det så skönt för henne som möjligt med bara min egen tunga... (plus att höra hennes upphetsade andning och stön!) Tungan ute
    Det brukar för det mesta inte smaka illa, tvärtom. Jag tycker själv att smaken av en våt mus är helt underbar. Sexig och upphetsande! Dessutom är det ju varmt och lent. Visst, klart att det är lite "kletigt" eller vått, men annars skulle det definitivt vara värre att slicka. Det vore ju som att slicka en bit papper, hehe! Usch. Flört
    Hoppas du är nöjd med svaren! Vill du veta/fråga mer så bara säg till. Jag ställer gärna upp.

    P.S. Tyck inte synd om killen. Tänk på att det är hans eget val. Slickar han dig så gör han det för att han faktiskt vill det. Oskyldig

  • Speak up
    Modernmom skrev 2013-11-03 19:55:58 följande:
    Har samma tanke som du. Att det är äckligt, kladdigt och smakar knepigt. Men min sambo älskar det, så jag har gett med mig. Och det är klart att det är skönt! Även fast jag ibland brottas med mina tankar om att det är äckligt. En kyss efteråt kan han ju fet-glömma.
    Som sagt, tänk på att det är din sambos val. Han gillar ju att göra det! Skrattande Sen om de äcklande tankarna stör dig för mycket får du väl helt enkelt be honom sluta. Men det känns ju bra att du ändå tycker det är skönt och att du kan njuta av det! Glad
  • Speak up
    Modernmom skrev 2013-11-03 20:02:59 följande:
    Man lär sig! Lite som att jobba med ocd, liksom. Det är ju skönt, problemet ligger ju i mina tankar.
    Hehe, exakt. Och det som bara finns i tankarna är inte farligt. Flört Glad att du har lärt dig. Både för dig och din sambos skull. Hehe!
  • Anonym (mixed feelings)

    Gör det för att flickvännen gillar det. Men helt ärligt så är det inget jag går igång på. Tjejer som inte klarar sperma i munnen förstår nog mina tankar här. Slickar man 5 minuter så sväljer man nog betydligt mer fittsaft än vad som finns sperma i en utlösning. Och det smakar verkligen inte alltid neutralt eller ok. Antar det hänger ihop med menscykel och vad hon ätit sista tiden. Men låter det passera och tänker på annat för det vore nog tråkigare att dregla ut alla vätskor mellan benen eller ha en spottkopp intill sängen att spotta i med jämna mellanrum.

    Mitt helt ärliga svar. Antar att det inteär vad du vill höra. Men kom ihåg att det finns många som verkligen tänder på att det luktar och smakar lite fonky. Att det känns lite dirty. Säger din partner att han älskar att slicka dig så låt honom och lita på det om du tycker det är skönt.

  • Tom Araya

    Smaken varierar från tjej till tjej, från ena tillfället till andra beroende på hygien och tid på månaden.

    Frisk, fräsch fitta hos en som sköter sin hygien smakar inte illa. Jag kan inte påstå att jag tycker det smakar särskilt gott heller men det smakar inte så mycket och eftersom det är vad det är blir jag upphetsad av det.
    Jag har numera inget emot att slicka även om det gått några timmar efter dusch, bara det inte smakar urin.

    Kletigt? Nej. Blir hon väldigt vått blir det blött men det späs ut med saliv så kletigt blir det inte.

    Som sagt, jag blir väldigt upphetsad av att göra det och det är en härlig känsla att göra det skönt för henne, se och höra henne njuta. Jag skulle inte kunna vara utan det och jag vill också att hon känner detsamma för att suga mig.

    Om du är orolig över lukt och smak, duscha och tvätta dig normalt (var försiktig med tvål i underlivet, använd helst anpassad/extra mild tvål och endast utvändigt), vänta någon timme, smek och pulla dig sedan så du blir våt och prova att lukta och smaka på fingrarna. Tänk också på att toleransen för smak och lukt av kön ökar när man är kåt så man behöver inte tycka det smakar godis.

    Att det känns lite snuskigt och kladdigt är en del av upphetsningen med sex. Jag tycker bra sex ska vara det.

  • Anonym (Jäntan)

    Så bra och fint ni alla svarar!!
    Trodde inte jag skulle få såhär engagerade svar :)

    Kan en tjej vara FÖR våt?   

  • Speak up
    Anonym (Jäntan) skrev 2013-11-03 20:16:55 följande:
    Så bra och fint ni alla svarar!!
    Trodde inte jag skulle få såhär engagerade svar :)

    Kan en tjej vara FÖR våt?   
    Hehe, tja... Om man kör 69:an och tjejen står på alla fyra över ens ansikte och hon dessutom får en fontänorgasm - Ja! Flört Har varit med om det nån gång. Det var på ett sätt ganska sexigt, men alldeles för blött för att fortsätta slicka. Hehe!
    Om du däremot bara tänker på om tjejen kan bli för våt av själva upphetsningen svarar jag nej. Oskyldig 
  • Tom Araya
    Anonym (Jäntan) skrev 2013-11-03 20:16:55 följande:
    Kan en tjej vara FÖR våt?   
    För vad?

    Jag tycker det är härligt och upphetsande att hon lätt blir våt och gärna ordentligt våt. Men det är klart det kan finnas nackdelar. Det är inte i alla lägen man uppskattar att det blir så blött och rinner. Det tar också bort lite av känslan när man knullar men motsatsen är värre. Hur stor roll det spelar för känslan har med en massa saker att göra, som hur trång hon är, hur stor kuk jag har och hur känslig den är. Fick jag välja är trång men våt fitta det optimala.
Svar på tråden Ni som slickar fitta...