kan inte släppa att man sambo ovilligt såg en annan tjejs underliv, vad ska jag göra?!
Okej jag går snart sönder. Vad ska jag göra? Såhär är det:
Jag klarar inte av att min sambo skulle se andra kroppsdelar på tjejer, asså rumpor, bröst m.m jag får total panik av sånt, tex porr m.m eller att det dyker upp värsta pangbruden på tv som är naken..det går bara inte. igår tittade vi på"våra pinsamma kroppar" där en tjej hade problem med flytningar, de undersökte henne och plötsligt filmar de så hela hennes puppilura syns i storbild på tvn...om ja inte klarar av bröst,rumpor m.m tro fan ja inte klarar av att han ser ngn annans mus!! Jag gick in på toan å bröt ihop totalt, kunde inte sluta gråta, jag klarar verkligen inte sånt...men han blev helt ifrån sig o sa stt han bryr sig verkligen inte utan att han bara ser mig, han är uppfostrad på ett gammeldagst sätt o är religiös av sig o ser inte tjejer på samma sätt som alla andra killar gör, men känner bara Vilken kille blir INTE tänd av att se en puppilura?? Har panikångest här hemma:s kan inte sluta tänka på det..:( mår skit dåligt å är äcklad, visst jag e känslig för sånt..men vafan? Kan inte släppa det. känner bara"det är över, släpp det han älskar bara mig" men känner att det inte går och det är helt enkelt sån jag är som person, jag har inte världens bästa självförtroende men har framförallt svårt för att veta om han skulle se andra nakna kvinnor..behöver inte onödiga kommentarer nu utan hjälp för att tänka på annat sätt och komma över det. Att känna såhär tynger mig totalt och behöver inte bli anklagad för det..