• Anonym (Onormalt?)

    Han bajsar på golvet!!

    Jag är tillsammans med världens finaste kille, men sen vi blev sambos har jag märkt något konstigt. Han är en långbajsare, och han har nån sorts grej att han alltid måste duscha efter att han har bajsat, för han känner sig inte ren annars. Nån gång har jag märkt att det är nåt mojs på golvet men jag har tänkt att det är kaffe (han dräller överallt) eller att katterna har dragit in nån smuts. Men sen efter några gånger såg jag att det såg ut som en jordklump och mina katter är inte utekatter, var skulle jorden komma från då? Jag insåg att det var en bajsklutt!! Tänkte att det var säkert katterna ändå, men sen hände det flera gånger och bajset låg alltid mellan toastolen och duschen så jag konfronterade min sambo och han bara viftade bort det som om jag sagt att det låg ett hårstrå på golvet eller nåt! Han förklarar sig med att han inte ens torkar sig när han bajsat, han bara flyttar sin röv från toaletten till duschen och spolar av den. Enligt honom är det helt normalt att det då sitter fast BAJSKORVAR i rövhåret som dimper ner på golvet och glöms bort. Jag sa att det är väl för fan inte normalt att det hänger stora bajskorvar i håret, och han kontrar med att "då har du inte sett många killrumpor". Vad ska jag göra med denna bebisman? Kräva att han har blöja på sig eller? Sätta nån sorts pappers-lås på toaletten så han inte kommer ut om han inte torkat bort skiten innan han duschat? Han verkar tycka att det inte är nån big deal alls medan jag funderar på att spärra in honom på psyket på livstid.

  • Svar på tråden Han bajsar på golvet!!
  • Anonym (rr)

    Be honom bara torka sig lite med papper när han har bajsat klart innan han förflyttar sig till duschen. Jag gör precis som honom. Jag berättade för min tjej, men hon ville att jag skulle torka lite lätt i alla fall så inte det råkar ramla ner något på golvet när jag förflyttar mig, och det respekterar jag. I övrigt om att spärra in honom på psyket bör du tagga ner. Kasta ut dina katter istället, sånt är bara smutsigt att ha.

  • Ollibolli

    Men skämtar du eller?
    Hur kan han tycka det är ok att det ligger BAJS på golvet? Och tänk när det kommer folk över och de lånar toaletten?
    Jag är verkligen inte en sådan som skriker lämna så fort det är något som inte funkar i en relation. Men detta är så mycket över gränsen så jag hade fanimig gjort slut om han inte lärt sig att torka sig i röven innan han tar sin dusch.
    Gris... 

  • Pissenisse

    Nog för att jag tycker att det är fräscht att han spolar rent istället för att endast torka med torrt papper men han kan ju inte släppa bajs på golvet, hade han tänkt spola ner bajset i duschen?! Hur äcklig får man va... Tipsa honom om att ha en vattenkanna på toan så kan han skölja rumpan medan han sitter på holken!

  • Anonym (Kakan)

    Våtservetter! Jättebra att torka tvåan med. Allt försvinner och det fastnar inget i något hår. 

  • viseversa

    Alltså var hittar ni alla dessa äckliga män? Detta är JU VIDRIGT. Jag hade itne kunnat fortsätta med en sån gris.


    Instagram...LOVALOVISA
  • Anonym (ROFL)

    "Enligt honom är det helt normalt att det då sitter fast BAJSKORVAR i rövhåret som dimper ner på golvet och glöms bort. Jag sa att det är väl för fan inte normalt att det hänger stora bajskorvar i håret, "

    TS  jag döööööööööööööör! Skrattande jag var tvungen att stänga dörren till mitt arbetsrum och gråtande gunga fram och tillbaka av skrattkramper, nu ser det ut som om jag har storgråtit, mascaran rinner, ja jösses

Svar på tråden Han bajsar på golvet!!