Inlägg från: Tröttast |Visa alla inlägg
  • Tröttast

    Tredje barnet och snart 40.

    Hej! Jag fyllde 40 i somras och väntar mitt fjärde barn nu till sommaren. Hinner då nästan fylla 41. Jag har tre stora barn innan med en annan pappa. Barnen är nu 21, 17 och 15.. Så det här blir en liten sladdis. min nya man har inga barn innan så det här blir hans första! Jag har mått allt annat än bra den här gången, hittills har jag varit sjukskriven i en månad för konstant illamående och nu ligger jag nedbäddad med hosta och influensa. jag tror att jag mår sämre för att jag är för gammal! kroppen tar det nog mer stryk nu än när jag var i tjugoårs åldern. Ser fram emot att få en liten plutt, men är också jätte rädd för allt som kan hända och om det var rätt beslut att börja om i gen? Bf 17/8. Är nu i v 13. 

  • Tröttast

    Kul att det finns fler än jag som vågar skaffa en fjärde. För det är ju ganska tufft att få en fjärde. Man blir lite familjen annorlunda och det känns som om man måste ha en bra förklaring. Nu har jag iallafall kommit in i andra trimestern och börjar må lite bättre och börjar glädjas mer och mer över det fantastiska som skall ske. Hoppas bara att allt går bra! Vilken vecka är ni andra i? Jag gick in i v 16 i dag och tycker att jag kan känna hur den lilla rör sig där inne ibland. Kan ni känna era små med? Kram till alla!

Svar på tråden Tredje barnet och snart 40.