• Äldre 3 Dec 12:22
    3319 visningar
    7 svar
    7
    3319

    Skellefteå ivf så jäkla kass

    vart väldigt dåligt bemött på ivf kliniken. och fick inte ens ett personligt besök. och proverna som togs har jag nu krävt att få hem skickade. för en annan läkare ska granska dom. genom telefon kontakten va hon väldigt otrevlig sköterskan. kall och kylig. sa bara ta det lungt.  och ville bara lägga på. hon sa även att tänk inte mer på det. vad vet om hon ens vad jag tänker på. har desutom inte tänkt speciellt mycket på det. mer än att man måste ta tag i saker som inte funkar. man gör det ju inte för skoj skull liksom. dålig sjukvård i sverige.

  • Svar på tråden Skellefteå ivf så jäkla kass
  • Limali­e
    Äldre 3 Dec 12:24
    #1

    Beklagar att du blivit dåligt bemött av en (?) person, men dra inte hela sjukvården i sverige över en kam.

  • Äldre 3 Dec 12:26
    #2

    åhnej....det låter ju inte särskilt lovande... :( troligen hamnar vi där också inom en snart framtid :/


    Jag är hård , men ärlig!
  • Äldre 3 Dec 12:29
    #3
    Limalie skrev 2013-12-03 12:24:45 följande:

    Beklagar att du blivit dåligt bemött av en (?) person, men dra inte hela sjukvården i sverige över en kam.


    Det har hon väl inte gjort! Bara klagat på den kliniken!
  • Limali­e
    Äldre 3 Dec 12:31
    #4
    Regnbågsfärg skrev 2013-12-03 12:29:04 följande:
    Det har hon väl inte gjort! Bara klagat på den kliniken!
    Läs sista meningen?
  • Äldre 3 Dec 13:17
    #5

    Skellefteå har väl ändå ingen ivf klinik?

  • Äldre 31 Jan 19:37
    #6

    Du fick iaf prover. Vi fick ett nej utan att de ens pratat med oss sen var de otrevliga när jag ville veta varför.

  • Äldre 1 Dec 23:24
    #7

    Finns ingen IVF-klikik i Skellefteå, så undrar vilken klinik TS har varit i kontakt med?!

Svar på tråden Skellefteå ivf så jäkla kass