• Anonym (Fröke­n Ren)
    Äldre 6 Feb 11:13
    16486 visningar
    96 svar
    96
    16486

    Min kille är inte renlig..örk..hur säger man till hnm på ett smidigt sätt??????

    Hej!!

    Jag måste ha lite hjälp här.. min kille är en smutspelle!!! Han duchar typ en ggn i veckan (2 om jag har tur).. det är när han tränar typ, ibland får jag tvinga in hnm i duschen då med, han hade kunnat lägga sig i vår säng och tycka att det var ok..
    Han tvättar inte händerna efter toan(URK).. och förra veckan efter vi haft sex o han satt sig upp i sängen blev det bromsspår på lakanet... nej fy faaan jag blir mer o mer äcklad.. och det vill jag ju inte.. jag älskar verkligen hnm och han ser inte "smutsig" ut...
    Vi ska snart ha en babys, och jag vill inte att han tar i den illle med smutsiga händer, såna tankar har jag just nu.. känns skitjobbigt och jag vet inte hur jag ska ta upp detta med hnm.. känns så jäkla taskigt med, men va fasen.. det är väl normalt att vara ren??..Jag kan typ säga .. vill du följa med in och duscha med mig, även om han då inte duschat på ett par dagar så nej då , det vill han inte.. Han är för lat tror jag..
    Men huuuur ska jag kläcka av mig på ett sätt som inte känns taskigt el elakt.. vil ju inte säga att jag tycker att han är äcklig och avtändande...
    HJÄÄÄÄÄLP!

  • Svar på tråden Min kille är inte renlig..örk..hur säger man till hnm på ett smidigt sätt??????
  • Anonym
    Äldre 16 Mar 08:05
    #71

    Ja, i vissa länder står ju inte renlighet högst upp på listan över viktiga saker direkt!

  • Anonym
    Äldre 16 Mar 08:41
    #72

    säg de rakt ut men va samtidigt snäll å förklara för honom :)

  • Anonym
    Äldre 16 Mar 08:41
    #73

    säg de rakt ut men va samtidigt snäll å förklara för honom :)

  • Anonym (ärlig­a jag)
    Äldre 16 Mar 08:44
    #74

    man ska ju kunna vara ärliga mot varandra. om min kille inte duchar på kvällen så får han inte lägga sig i sängen:) (han är väldigt svettig efter jobbet) jag säger bara att jag tycker det e äckligt o lägga sig i sängen lortig

  • Anonym
    Äldre 16 Mar 09:29
    #75

    Vi har också haft ett liknande problem. Absolut inte så att han lämnade bromsspår, för rumpan tvättade han nog dagligen, men håret kunde han tvätta 1- 2 ggr i veckan. Det tyckte jag var för lite, för det blev lite flottigt... Nu duschar vi alltid tillsammans istället. Mysigt, fräscht och hans hår är rent jämt! bra lösning på problemet, för en tillsammans-dusch innebär mysigt smek & sex också *gillar*

  • Dramao­nline
    Äldre 16 Mar 09:38
    #76

    Nu, efter 5 år, så säger jag rätt ut. "Du behöver tvätta håret" eller "borsta tänderna först".

    Och han med. "Du har ätit nötter! Du får inga pussar!" Lite snällare...

  • Anonym (En till :()
    Äldre 18 Mar 14:22
    #77

    Här har jag en till...
    Nu lämnar han inte bromsspår på lakanen, Gud vad jag lider med dig TS.. Men det är bara en tidsfråga.

    Det ironiska är att han för ett par veckor sen såg en artikel i Aftionbladet om att typ "Kvinnor byter trosor 1 gång i veckan" varpå jag påpekade att han är likadan fast man.

    Jag har försökt med ALLT. Köpt nya kallingar, ber honom byta, påminner honom om att byta, påpekar att det var länge sen han duschade, rakade sig, tvättade håret, you name it. Sitter här nu med rena äckelkänslor för den mannen jag är gift med och älskar.

    Vad gör man?? Jag vill inte känna så här, jag vill inte bli äcklad av honom, av hans oändligt dåliga andedräkt, av hand pissgula kallingar, av hans tänder fulla med beläggningar, av hans sketna svarta fötter och jag vill inte leka hans morsa som skall påminna honom om ett uns av hygien.
    Och nej jag begär inte att det skall duschar varje dag, men väl mer än 1-2 ggr i veckan.

    *Gråter nästan*
    Förlåt TS att jag la in ett långt Hjälp-Mig inlägg på din tråd. Hjälp mig någon!

  • Anonym (rak och på)
    Äldre 18 Mar 16:12
    #78

    Jag brukar alltid vara ärlig och säga när f*n duscha du sist? Snuskpelle!!

  • Anonym (uuuuu­)
    Äldre 18 Mar 16:41
    #79

    Fy fan det låter som att ni beskriver ett par troll!

  • miss kitty
    Äldre 18 Mar 16:51
    #80

    men hur gamla är era killar egentligen????
    nä fy bubblan!
    sånt där ska man väl inte behöva hjälpa en vuxen karl med?
    Tror inte det finns några genvägar, rakt på som gäller, tala om för dom att ni blir jäkligt äcklade, det skulle jag ha gjort.

    å jag som har tyckt att min älskling drar ner för mycket smutstvätt och slösar schampo (det är inte ovanligt att han duschar och byter kallingar 2 ggr om dan)
    haleluja säger jag bara!!!
    ska aldrig mer gnälla på det, för vem vill inte att ens älskling ska lukta som nytvättade lakan?? mmmm....

Svar på tråden Min kille är inte renlig..örk..hur säger man till hnm på ett smidigt sätt??????