• Anonym (undrande)

    vita piller med små bokstäver - vad är det för nått?

    jag råkade hitta några konstiga piller bland sambons tillhörigheter när jag städade. frågade vad det var för nåt, men han sa bara "vitaminer". tycker dock att det låter konstigt för han är inget hälsofreak. :/

    nån som vet vad det kan vara för nåt? pillren var vita med små bokstäver på sidan. hann inte fota dem tyvärr och nu har han kastat (??) dem. behöver tips på vad det kan vara för nått!! (passar på att skriva detta nu när han sover)

  • Svar på tråden vita piller med små bokstäver - vad är det för nått?
  • Anonym (hej)

    Jag kan hjälpa dig om jag vet form o ungefär hur stor? Kommer du ihåg ngn bokstav?

  • Anonym (undrande)
    Anonym (hej) skrev 2013-12-08 03:36:05 följande:
    Jag kan hjälpa dig om jag vet form o ungefär hur stor? Kommer du ihåg ngn bokstav?
    runda på ett ungefär... och sen var det nån bokstav på kanten, "l" såg det ut som. 

    hur bra kan du sånt här? jobbar du inom polisen?
  • Anonym (hej)
    Anonym (undrande) skrev 2013-12-08 03:39:07 följande:
    runda på ett ungefär... och sen var det nån bokstav på kanten, "l" såg det ut som. 

    hur bra kan du sånt här? jobbar du inom polisen?



    Okey.. Men hur stora? 1cm från ena sidan t andra? Mindre/större?

    Haha.. Nej.
  • Anonym (undrande)
    Anonym (hej) skrev 2013-12-08 03:42:31 följande:



    Okey.. Men hur stora? 1cm från ena sidan t andra? Mindre/större?
    Haha.. Nej.
    ok.

    nej mindre. jag har lite dåligt ögonmått, men det kan ha varit ca 5,5 millimeter. förmodligen inte större. 
  • Anonym (undrande)
    Anonym (hej) skrev 2013-12-08 03:45:21 följande:
    Släta eller hade de någon skåra i?
    bokstäverna var i skåror.
  • Anonym (undrande)

    just det, glömde skriva att en av tabletterna stack ut. det var den som fick mig orolig eftersom den var en Glad

Svar på tråden vita piller med små bokstäver - vad är det för nått?