• Anonym (hf)
    Äldre 12 Dec 12:19
    31612 visningar
    43 svar
    43
    31612

    Hands free onani, hur gör man?

    Jag köpte och provade en prostatadildo för det stod i beskrivningen att man skulle kunna använda den "hands free" alltså bara kunna stoppa in den och sen sitta och vänta på orgasmen utan att behöva göra något särskilt själv. Den funkade inte.

    Jag har också tittat på det här med flesch light. Den har man väl också i handen när man använder den?

    Finns det någon produkt man kan använda som inte gör att man måste använda händerna? För händerna använder man ju ändå vid vanlig onani utan hjälpmedel, så varför skall man behöva arbeta med handen när man har ett hjälpmedel?

  • Svar på tråden Hands free onani, hur gör man?
  • Anonym (Anony­m kille)
    Äldre 12 Dec 13:11
    #1

    Jag bjuder på denna. Ni tjejer som läser - jag kan vara din pojkvän. ;)

    Jag lånade tjejens massagestav och en hårsnodd. Fäst staven med hårsnodden på undersidan av penis. Kör igång den.

    Efter ett tag med de vibrationer den avger så kunde jag inte hålla mot. Jag kom "hands free".

    Förstår att tjejerna gillar vibrationerna den avger. Jag fick köra på nästan max men skönt var det.

  • Anonym (hf) Trådstartaren
    Äldre 13 Dec 10:30
    #3
    Anonym (No hands?) skrev 2013-12-12 13:16:03 följande:
    En prostatadildo som bara stoppades in och sen skulle allt ske av sig självt..? låter som det norska paret som nygifta satt uppe hela natten och väntade på de sexuella känslorna...

    [etc.]
    Du behöver inte svara om du inte kan svara på ett trevligt sätt.

    Saken är ju den, att det finns en hel del sexleksaker som marknadsförs som "hands free"-saker. Om du tycker att det är helt okej att de marknadsförs så trots att det inte stämmer, så får det stå för dig.
  • Anonym (testa­t)
    Äldre 13 Dec 23:00
    #4

    Som jag ser det finns två alternativ.

    Antingen en lösfitta som du kan sätta fast t.ex Spider. Fäst på en vägg och kör.

    box2you.se/index.php&path=63&product_id=1139

    eller en rejäl lösmus som väger endel som också sitter stabilt utan att man rör den typ denna

    box2you.se/index.php&path=63&product_id=1160

  • Anonym (hf) Trådstartaren
    Äldre 14 Dec 00:57
    #5
    Anonym (testat) skrev 2013-12-13 23:00:07 följande:
    Som jag ser det finns två alternativ.

    Antingen en lösfitta som du kan sätta fast t.ex Spider. Fäst på en vägg och kör.

    box2you.se/index.php?route=product/product&pa...

    eller en rejäl lösmus som väger endel som också sitter stabilt utan att man rör den typ denna

    box2you.se/index.php?route=product/product&pa...
    Tack, den där "spindeln" verkar ju intressant.

    Det verkar inte som om det finns några onanihjälpmedel som kan användas helt utan eget arbete. Nåja, det kanske ska va så.
  • Anonym (hf) Trådstartaren
    Äldre 16 Dec 14:35
    #6

    Är avundsjuk på alla leksaker för kvinnor som finns. De har ju dildor som det bara är att hålla i, så gör de resten. Det finns t.o.m. trosor med inbyggda dildor som kvinnor kan ta på sig och sen inte ens behöva hålla i något och det finns symbiska maskiner för dem.

  • Anonym (hf) Trådstartaren
    Äldre 23 Dec 18:55
    #7

    Inte ens fleschlight funkar ju handsfree, fast den borde göra det: man borde kunna bara hålla i den när man har trätt den över sin penis, men nej, man måste röra den upp och ner precis som man ändå gör när man runkar. *Suck*

  • Anonym (Johnn­y)
    Äldre 23 Dec 19:19
    #8

    Är det ingen här som prövat eller åtminstone känner någon som prövat electrostimulation? Sett en del på diverse hemsidor och det verkar ju (fasansfullt) härligt. Dessutom behövs inga händer bortsett från reglering av strömmen. 

  • Äldre 7 Mar 13:53
    #9

    Detta funkade för mig




  • Anonym (Anony­m kille)
    Äldre 8 Mar 12:17
    #10
    Hypnotiserad skrev 2014-03-07 13:53:06 följande:
    Detta funkade för




    Helt otroligt. Jag testade denna video och jag fick en orgasmliknande känsla i kroppen med stötar och blixtar och kände mig avslappnad efteråt. Jag fick inte stånd men när jag av någon anledning stoppade handen innanför kalsongerna så var det väldigt mycket försats där. Jag är 99% säker att jag inte fick utlösning men nästan säker på orgasm - i allafall en väldigt skön känsla i kroppen som i det närmaste liknar en orgasm.

    Jag har lite förutfattade tankar kring hypnos men efter detta så... Ska absolut prova den igen vid tillfälle.
  • MrMom
    Äldre 8 Mar 13:24
    #11
    Anonym (hf) skrev 2013-12-23 18:55:45 följande:
    Inte ens fleschlight funkar ju handsfree, fast den borde göra det: man borde kunna bara hålla i den när man har trätt den över sin penis, men nej, man måste röra den upp och ner precis som man ändå gör när man runkar. *Suck*
    Jodå, det gör den....kläm fast den mellan madrasserna i säng och jucka på Flört det funkar fint. Har du en med vibrationer så behöver du kanske inte ens jucka.
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...
Svar på tråden Hands free onani, hur gör man?