• ThisIsIt

    BF Augusti 2014

    Startar en egen tråd om det här för tycker det är svårt att hitta för Augusti, jag plussade idag på första försöket med första barnet. Känns helt otroligt, och känslan att man inte behövde kämpa i månader. Mår ändå kasst för dom som kämpat i flera månader så kommer jag plussade på första försöket! Men det är meningen att det ska hända vid olika tidpunkter för olika personer. Så tror jag iallafall. 


    Ni är välkomna in hit så kan vi prata om utvecklingen fram till våra små knoddar!

    Jag är i vecka 4+3 säger graviditetsmätaren. Någon mer?


    Välkomna in!

  • Svar på tråden BF Augusti 2014
  • FrokenF89
    ThisIsIt skrev 2013-12-15 16:10:47 följande:

    Startar en egen tråd om det här för tycker det är svårt att hitta för Augusti, jag plussade idag på första försöket med första barnet. Känns helt otroligt, och känslan att man inte behövde kämpa i månader. Mår ändå kasst för dom som kämpat i flera månader så kommer jag plussade på första försöket! Men det är meningen att det ska hända vid olika tidpunkter för olika personer. Så tror jag iallafall. 


    Ni är välkomna in hit så kan vi prata om utvecklingen fram till våra små knoddar!

    Jag är i vecka 4+3 säger graviditetsmätaren. Någon mer?


    Välkomna in!


    Grattis! Jag kan haka på. Jag plussade i fredags några dagar före beräknad mens, också på första försöket. Idag ska jag om min mätare räknat rätt vara i vecka 3+6 och beräknad mens är enligt almanackan i morgon så jag sitter här och håller alla tummar och tår för att inget kommer! :)
  • ThisIsIt
    FrokenF89 skrev 2013-12-15 22:38:38 följande:
    Grattis! Jag kan haka på. Jag plussade i fredags några dagar före beräknad mens, också på första försöket. Idag ska jag om min mätare räknat rätt vara i vecka 3+6 och beräknad mens är enligt almanackan i morgon så jag sitter här och håller alla tummar och tår för att inget kommer! :)
    Vad roligt, jag förstår inte riktigt hur gravidmätaren funkar på FL för det står att den räknar att jag är gravid från 14 november men min ägglossning var den 28de?
  • Annamarlene90

    Hej! Hoppar in här, plussade i lördags men va då sen med 5 dagar Så är i vecka 5+0 enligt appen jag har men sånt kan ju variera. Grattis till er alla med plussen


    Love is all I need
  • LinF

    Hej! Jag vill också vara med! Jag plussade igår och är i v. 4+1 enligt appen :) Någon som har några symptom än? 

  • WasaE

    Hej.
    Hänger på här jag med :)
    Jag plussade för 1½ vecka sen. Går in i vecka 7 (6+0) imorgon :) Har bf den 12-13 augusti.
    Har även en tjej född -09 sen innan :)

  • LinF

    Kan tillägga att vi har försökt i 13 månader så det är väldigt välkommet. 

  • LinF
    ThisIsIt skrev 2013-12-16 12:07:32 följande:
    Vad roligt, jag förstår inte riktigt hur gravidmätaren funkar på FL för det står att den räknar att jag är gravid från 14 november men min ägglossning var den 28de?
    Den börjar räkna från senaste mensens första dag. Det är tydligen så man räknar fast det känns konstigt eftersom man inte ens var gravid då, men det är då "hela processen" börjar.
  • tildaa

    Jag hoppar in här :) jag plussade igår :)

    Är idag i v 3+6.

    Är väldigt trött och snurrig samt illamående.

    Har ni andra några symptom? :)

  • babyväntar

    Samma här! Så jobbigt för vi har åkt till fjällen med min familj och jag plussade här och nu blir illamåendet bara värre och värre. Så jobbigt att inte kunna berätta :(

Svar på tråden BF Augusti 2014