• ToveW

    Tjejsex!

    Hej! Den senaste tiden har jag börjat tänkte väldigt mycket på tjejsex, bara tanken på det gör mig tänd, jag har aldrig provat det men hade gärna velat göra, men det känns så svårt i det umgänge jag har just nu, vet ingen som har samma tankar som jag i närheten av mig, är det fler som känner som jag? Skriv gärna

  • Svar på tråden Tjejsex!
  • Augustibarn

    kanske fler i ditt umgänge som tänker som du... ;)
    har du ingen nära nära vän som du kan dela dina tankar me... annars får du försöka nätdejta och se om du kan finna dig någon som vill utforska med dig :)

  • Anonym (Sugen)

    Jag är också otroligt sugen på att ha sex med en tjej. Tyvärr är det inte helt enkelt när man är gift och han barn... Min man säger att skulle jag få chansen borde jag ta den men hur får man det? Bor långt ut på landet, är sällan ute och det är inte helt enkelt. Så jag får fortsätta fantisera om det...

  • Zombie75

    BC = bodycontact Bra sida om man hittar dom rätta personerna Har varit medlem där i ett år och vi har träffat trevliga par tjejer Så bli medlem där så lovar jag att du hittar någon

  • Anonym (Jag med!!)

    Jag är också otroligt sugen på att prova! Jag blir upphetsad av bara tanken på att få ha en tjej nära min kropp :o

  • Brulle

    Är också med på bc men tycker att många är oseriösa och att det är svårt att hitta tjejer i eller runt borås. Lättare om man hade bott närmre en stor stad.

  • The past is now
    Brulle skrev 2014-01-04 16:14:22 följande:
    Är också med på bc men tycker att många är oseriösa och att det är svårt att hitta tjejer i eller runt borås. Lättare om man hade bott närmre en stor stad.
    Nej det är inte alls lättrae..vi bor när Stockholm och Uppsala...
  • LadyInRed

    Jag har länge haft drömmar om att på leva ut på riktigt intill en annan kvinna. Känner dock för mycket skam inför den tanken...


    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • sch32

    Problemet är ju bara att man har inte riktig kläm på hur man gör. Lapar man bara på klittan eller använder man löskuk med? Gå på en lesbisk pub, det tror jag är bäst och dom brudarna kan nog knulla?!

Svar på tråden Tjejsex!