• Anonym (snygg­ast?)
    Äldre 3 Jan 17:44
    4451 visningar
    47 svar
    47
    4451

    Tycker du att din partner är den snyggaste du har sett?

    Hej

    Precis som rubriken lyder, är din partner den snyggaste som du har sett? Eller är det endast personligheten du har fallit för?

  • Svar på tråden Tycker du att din partner är den snyggaste du har sett?
  • Äldre 3 Jan 17:47
    #1

    I mina ögon är han faktiskt det, finns ingen jag någonsin har tyckt så mycket om att titta på som honom <3

  • Äldre 3 Jan 17:56
    #2

    Rent objektivt, nej. Subjektivt, ja utan tvekan. Men å andra sidan har jag aldrig varit i en relation där mannen är fotomodellsnygg så att säga. Alla män som jag träffat som varit det har varit sjukt blåsta och ointressanta.

  • Anonym (Tjej 28)
    Äldre 3 Jan 17:57
    #3

    Nej det är han inte men han har en härlig personlighet och jag har aldrig känt mig så trygg och glad med någon annan.

  • Äldre 3 Jan 17:58
    #4

    Varför så svartvitt? Jag tyckte min partner såg otroligt bra ut när vi träffades, och idag är hn ännu snyggare för att jag har lärt känna hns härliga och fina personlighet. Det kanske finns andra människor som ser bra ut, men det finns inga andra människor som får mig att känna så som min partner gör, och det gör nog att när jag ser på hn så ser jag mer än vad jag gör på främmande snygga människor. 

  • Äldre 3 Jan 18:03
    #5

    Min fru är bäst på allt utseendet,personlighet och störst hjärta och lokalitet jag mött hos nån nånsin

  • Äldre 3 Jan 18:03
    #6

    Min man är den vackraste och finaste. Snyggast vet jag inte men för just mig har han allt som attraherar. Det kan finnas oerhört snygga män men helt utan attraktion så att säga. 

  • MammaM­ia93
    Äldre 3 Jan 18:04
    #7

    Nej, han är inte den snyggaste mannen jag sett. Men det är inte för utseendet jag älskar honom..


    Elliot 30 December 2011 <3
  • InTheS­hadow
    Äldre 3 Jan 18:06
    #8

    Den dagen han dyker upp, kommer han att vara det, utom några som helst tvivel

  • Äldre 3 Jan 18:08
    #9

    I mina ögon ja, men rent objektivt nej.

  • La Chica
    Äldre 3 Jan 18:08
    #10

    Jag tyckte att mitt ex var otroligt snygg och charmig redan i början, främst hans leende och hans blåa ögon fick mig att smälta varje gång. Ordet "snygg" för mig betyder inte "fotomodellssnygg", det är mer som spelar roll. Han var snygg för mig för att jag älskade honom, men han fick mig alltid att skratta, har ett gott hjärta och var/är fortfarande en av min bästa vänner. 

Svar på tråden Tycker du att din partner är den snyggaste du har sett?