• JSA94

    Vattenliknande flyttningar

    Hej alla medlemar!
    Jag hoppas nu att ni kan ha många bra svar till mig. Här kommer min historia/fråga!

    Jag lever ett sambo liv, men min pojkvän. Vi har la sex rätt regelbundet och sådär, jag äter/har inga preventivmedel.
    Jag har alltid haft regelbunden mens, och riktigt med vanliga flytningar.
    Min mens är mer en 1 vecka försenad, och 1 vecka innan mensen så började mina flyttningar vara rosa brunav( lite smått klumpigt) och sista veckan nu har jag haft vattniga flyttningar, inte vanliga, utan de känns hela tiden som de vara rinner ur mig vatten, och så kollar jag i trosan, och då är det fullstädigt genomblött. Och inga vanliga flyttningar syns till, bara vatten.. Jag har tagit ett gravtest för två dagar sen och den visade negativt... Tyvärr :( , vad kan det vara för något dåå? Kan de vara så att jag är gravid men måste vänta yttligare för att ta ett gravtest? (Kan tilläga att jag hade enorma smärtor i livmodern, som började på julafton, när vi alla satt runt bordet, så de gick knappt att hålla sig från att skrika) och så har det hållt på nu sen dess. Och igår när min pojkvän skulle lyfta upp mig bakifrån, bara sådär för att kramas, så bara small de till i magen, fyfasen så ont de gjorde..
    Vad tror ni mina medmänniskor?
    Många kramar och god forsättning!


Svar på tråden Vattenliknande flyttningar