Två veckor efter min förskottsbetalning kom tillslut varan samma dag som leveransbekräftelsen(!) Tyvärr visade det sig att varan inte levde upp til våra förväntningar, så jag skickade tillbaks den enligt företagets rutiner med bl.a info via mail att retur skulle ske osv. Då företaget inte efterfrågade mitt kontonummer, förutsatte jag att de skulle sätta tillbaks till samma som jag betalat från. Två veckor efter returdatum gick utan att jag fick tillbaks mina pengar. Kontaktade företaget som uppgar att returen inte kommit. Det visar sig nämligen att företaget, utan att kolla vilka paket som anländer till Sverigeadressen (returadressen), vidarebefordrar alla paket till lagret i Tyskland, eller något liknande flummigt. Jag som konsument blev plötsligt ansvarig för en vara som skickats vidare någon annanstans än dit jag sänt den. Då jag saknade postkvitto gjordes stor affär av att jag skulle skriva på försäkran om att jag skickat returen, som var juridiskt bindande osv. Trots att jag gjort det och på anmodan åter uppger mitt kontonr, kommer inga pengar. Efter en vecka kontaktar jag företaget igen och då visar det sig att returen inkommit, något jag inte får skriftlig bekräftelse på. Ytterligare en vecka senare, inget kvitto på returen, inga pengar, många mail och löften om att ?prata med? ekonomiavdelningen. Nu har det gått fem veckor sedan jag skickade returen och ännu inga pengar i sikte. Får nog inse att jag blivit lurad av skojarföretaget. Rekommenderar INGEN att handla från dem.