• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jeansshorts, hur kort är för kort?
  • saltgurka
    sofiesan skrev 2014-01-08 23:57:52 följande:
    Min åsikt är att inga skinkor ska hänga ut:D
    Fast på stranden är det ju ok...
  • EJL

    Skinkorna ska inte hänga ut/synas tycker jag. Inte ens på stranden. Tycker det ser trashigt ut

  • läkarstudent

    Helt ok på stranden, inte ok på exempelvis restauranger.


    This forum would be a nicer place if everyone took a chill pill. It would get even better if some people choked on them.
  • saltgurka
    sofiesan skrev 2014-01-09 00:24:06 följande:
    Men inte i jeansshorts
    Nähä, ok :P
    EJL skrev 2014-01-09 00:39:07 följande:
    Skinkorna ska inte hänga ut/synas tycker jag. Inte ens på stranden. Tycker det ser trashigt ut
    Men det gör ju alla på stranden :S
    läkarstudent skrev 2014-01-09 00:49:05 följande:
    Helt ok på stranden, inte ok på exempelvis restauranger.
    På gatan då?


  • EJL

    Saltgurka: Jag är medveten om att folk gör det i ex bikini. Men utseendemässigt och modemässigt så ser det trashigt ut. Varför går inte du till stranden i dina underkläder istället för bikini? Du måste inse att det finns en skillnad. Teorin överensstämmer inte alltid med praktiken.

  • läkarstudent
    saltgurka skrev 2014-01-09 01:02:35 följande:
    Nähä, ok :P

    Men det gör ju alla på stranden :S

    På gatan då?



    Personligen tycker jag det ser dumt ut att gå omkring halvnaken på gatan (samma sak med män som går runt med bar överkropp på sommaren), men folk får väl göra det om de vill det.
    This forum would be a nicer place if everyone took a chill pill. It would get even better if some people choked on them.
  • saltgurka
    EJL skrev 2014-01-09 01:20:00 följande:
    Saltgurka: Jag är medveten om att folk gör det i ex bikini. Men utseendemässigt och modemässigt så ser det trashigt ut. Varför går inte du till stranden i dina underkläder istället för bikini? Du måste inse att det finns en skillnad. Teorin överensstämmer inte alltid med praktiken.
    Den enda skillnaden mellan bikini och underkläder är ju materialet - formen och skärningen är ju desamma.
  • EJL

    Saltgurka: Vad är det som jag inte lyckas kommunicera till dig??? Synen på shorts och bikini skiljer sig!! Det handlar inte om hur det är i teorin utan hur folk uppfattar det i praktiken! Om det var samma sak i allmänhetens ögon så skulle det ha använts till samma syfte och skulle ha haft samma namn.

    Du bad om folks åsikter, om du tjafsar emot så vill du ju inte veta! Så summa sumarum: Fortsätt du ha ha på dig dina skinkvisande jeansshortsstring så ska jag fortsätta att tycka att du ser ut som trash.

Svar på tråden Jeansshorts, hur kort är för kort?