• Äldre 10 Jan 03:50
    58153 visningar
    26 svar
    26
    58153

    Jag tror min man har sex med min brors hund!!

    Hej,
    Vi har under en längre period haft min brors hund (en tik) hos oss då min bror jobbar utomlands längre tider om året. Det har alltid gått bra, tills nu. Jag anar oråd, snälla Familjeliv säg att jag har fel!!!!!!!!

    Det började för 2 veckor sedan.
    Jag skulle upp på natten och kissa, min man brukar aldrig låsa dörren och speciellt på natten så kändes det konstigt. Jag bankar och säger att han ska skynda sig för jag måste kissa. Plötsligt öppnar han, det visar sig att hunden är inne på toaletten med honom, hunden springer ut fort som fan mellan toalettdörren. Och där står min man, HELT NAKEN, med STÅND!!!!!!!!!
    Jag tänker inte på det så mycket då jag är yrvaken och frågar vad han gjorde, han sa att han kissade och hunden var vaken och hon fick följa med in för hon gnydde utanför toalettdörren.

    Nu för några dagar sen, av en slump, så lånar jag hans laptop och ska betala lite räkningar. Då ser jag att han varit inne på såkallade "zoofili"-hemsidor, där han sökt på "MAN WITH DOGS" m.m.
    Han har även registrerat sig på någon jävla hemsida med namnet "DogPussyEater". Vafan????

    Det kändes som att bitarna föll på plats, och jag började tänka mer på det. Jag har inte konfronterat honom än dock, utan jag åkte direkt till min brors lägenhet och har stannat där tills dess. Jag tog givetvis med hunden, jag tycker så jävla synd om henne nu.

    Kan jag gå till en veterinär och få henne undersökt????

  • Svar på tråden Jag tror min man har sex med min brors hund!!
  • nymedl­em
    Äldre 10 Jan 04:08
    #1

    Jag vet inte om du kan ta henne till en vet, men jag hoppas faktiskt att du dör det.

    Jag har ett gammalt ex som visade en inspelad film när hans extjej hade sex med deras hund. Det var så sjukt äckligt så jag kunde inte ha sex med honom efter det.
    Vi var sambos - men vårat sexliv dog då!

  • nymedl­em
    Äldre 10 Jan 04:09
    #2
    nymedlem skrev 2014-01-10 04:08:32 följande:
    Jag vet inte om du kan ta henne till en vet, men jag hoppas faktiskt att du dör det.

    Jag har ett gammalt ex som visade en inspelad film när hans extjej hade sex med deras hund. Det var så sjukt äckligt så jag kunde inte ha sex med honom efter det.
    Vi var sambos - men vårat sexliv dog då!
    Sorry för felstavning.......... jag hoppas att du GÖR det skulle det stå
  • Äldre 10 Jan 06:33
    #3

    Ta hunden till veterinären och se så den mår bra, konfrontera din man och fråga vad han håller på med. Sen är det ju inte säkert att han har gjort något med hunden heller, jag tycker du ska påpeka dina misstankar och be om en förklaring. Ha dock i åtanke att om han inte ljuger är detta en väldigt sårande anklagelse så lägg inte fram de på ett aggressivt sätt utan utgå för din oro för hunden. Usch, hoppas det inte är sant TS.

  • Philip­pa
    Äldre 10 Jan 07:28
    #4

    Jag hade kastat ut det äcklet!!!!!!!!

  • Äldre 10 Jan 07:32
    #5

    Stjut fanskapet och gräv ner honom.

  • Äldre 10 Jan 08:02
    #6

    Trodde knappt att detta fenomen existerade i Sverige innan jag läste runt om det här på FL.

    Tycker att du ska ta dig en funderare TS, vill du leva hela livet med någon som du misstänker utnyttjar djur? Jag skulle då inte vilja göra det iallafall!

  • Påven Johann­a
    Äldre 10 Jan 08:19
    #7

    Han försöker nog bara ge dig en vink om att han vill att du ska sluta raka dig.

  • Äldre 10 Jan 08:31
    #8

    Men fy så vidrigt, snälla, gå till veterinären och få hunden undersökt. Dom kan säkert se om din man haft sex med hund stackarn också.,

  • Anonym (hemsk­t)
    Äldre 10 Jan 08:39
    #9

    Usch det vidrigaste, utnyttja ett stackars oskyldigt djur. Absolut måste duuppsöka veterinären, de kan se ifall tiken spruckigt. En hund hane haar en liten avlång smal. GÅ och undersök det är din skyldighet.

  • Anonym (v)
    Äldre 10 Jan 08:41
    #10

    nån som har tråkigt och  vill skriva trådar kanske?

Svar på tråden Jag tror min man har sex med min brors hund!!