• Lilla Ruth

    BF aug, sep 2014 Åkersberga

    Finns det några fler som har BF i aug, sep 2014 och bor i Åkersberga, och vill följas åt och sedan kanske träffas
    med våra små under föräldraledigheten?

    Jag väntar mitt andra barn i början på september.

  • Svar på tråden BF aug, sep 2014 Åkersberga
  • Vivi
    Skrattandehej!!! jag plussade idag är överlycklig, jag ska tydligen ha bf 20 /9 . jag bor inte i åkersberga , bor i uppsala, men kul ändå att prata me nån som ska ha i höst , det är mitt tredje barn  . men första barnet för min kille.
  • Vivi

    hej! jag mår bra, mår illa litegrann typ då o då, men inte särskilt mycket har varit likadant me mina 2 andra, dock så har jag "växtvärk"  ganska så mycket, men det är ändå mysigt för då vet jag att det växer.  hur mår du? / ni 

  • mback

    Jag mår ganska bra faktiskt. Börjar må lite småilla nu men inte så farligt än, hoppas det förblir så. Är dock så väldigt hungrig hela tiden ;)

  • Lilla Ruth

    Hej på er :) Jag mår riktigt illa och är så trött.... Samma som förra gången. Det är bara att ha en påse med knäckebröd med sig hela tiden ha ha!! Inte alls avslöjande att sitta och knapra knäckebröd på jobbet ;) Hoppas ni slipper illamåendet.

  • mback

    Lilla Ruth: Jobbigt att må så illa. Fast jag skulle gärna göra det för jag känner knappt av att jag är gravid. Lite ont i brösten har jag, hungrig och väldigt trött. Men annars känns allt normalt. Tycker att det är jobbigt att det är så tidigt i graviditeten för jag längtar ju så himla mycket nu, det är ju så lååångt kvar. 

  • Lilla Ruth

    Håller med det känns verkligen som en evighet av väntan....
    Blir lite roligare när man får mage och börja känna bebisen där inne.
    Längtar till ultraljudet. Det är första då man förstår att det är någon där inne :)

  • mback

    Längtar så jag med! Undrar lite hur det fungerar med ultraljud och sånt, kan man få göra ett tidigt om man betalar för det? Kan inte vänta så länge till haha :)

  • mback

    Hur går det för er alla? Jag fick mig ett ultraljud i fredags 7/2. Där syntes en liten pärla med ett slående hjärta som slog kullerbyttor :)

Svar på tråden BF aug, sep 2014 Åkersberga