• bilkorven

    gta 5 online inte farligt alls

    Hej jag är bara här för att informera alla föräldrar att GTA online är som vilket spel som helst. Visst, det innehåller lite våld som vapen och sånt. Men Det jag gillar med online är att det finns ingen könsdiskriminering och svordommar.

    Andledningen till att GTA Online är så bra är för att Social club har gjort online. Dom har tagit 2 saker från vanliga gta dom sakerna är bilarna och flygplanen. Gta onlines åldersgräns är 12 år på grund av att det finns blod annars skulle det nog vara ännu lägre åldersgräns. Jag rekommenderar detta spel starkt! 

  • Svar på tråden gta 5 online inte farligt alls
  • bilkorven

    Håll med nästan till fullt förutom att spelet borde vara 15 års gräns anars bra information om spelet.

  • Jackson

    Trevligt att du pratar med dig själv!



    The only thing to do with good advice is to pass it on. It's never of any use to oneself.
  • Knota

    Den brinnande frågan är, hur smakar det? Vilka tillbehör ska man ha till? Potatis, ris, pasta? Någon sås?

  • vettefaen
    bilkorven skrev 2014-01-14 21:33:59 följande:
    Hej jag är bara här för att informera alla föräldrar att GTA online är som vilket spel som helst. Visst, det innehåller lite våld som vapen och sånt. Men Det jag gillar med online är att det finns ingen könsdiskriminering och svordommar.

    Andledningen till att GTA Online är så bra är för att Social club har gjort online. Dom har tagit 2 saker från vanliga gta dom sakerna är bilarna och flygplanen. Gta onlines åldersgräns är 12 år på grund av att det finns blod annars skulle det nog vara ännu lägre åldersgräns. Jag rekommenderar detta spel starkt! 
    Strippklubbar och lapdances finns fortfarande kvar. Om de inte syns från början så beror det på att de låses upp efter ett tag.
  • Barnmorskorna

    Inga svordomar?? Jag antar att du inte spelar med voicechat påslaget då. Det haglar ju lika mycket svordomar i GTA Online som i vilket annat onlinespel som helst som befolkas av en massa osnutna skitungar. Tungan ute

  • Vemannars

    Uppenbart troll, kul att modsen verkar kassa på att rensa.

    Förövrigt spelar min lillebror gta online och har inga problem med det, ni som ska försöka mäta allt i ålder kan ju först och främst kolla hur dom spelar och sätta sig in i det.

    Värsta han hör är väl ett "VA FAN?" eller liknande och då är det förmodligen han som sagt det själv

  • MagnusTreo
    bilkorven skrev 2014-01-14 21:36:56 följande:

    Håll med nästan till fullt förutom att spelet borde vara 15 års gräns anars bra information om spelet.


    Haha, först skriver du att det knappt bör vara 12-års gräns och sedan höjer du själv till 15 ??? ! ASG
Svar på tråden gta 5 online inte farligt alls