• Anonym (fattig)

    ni som ser er som fattiga, vad har ni på kontot?

    Som rubriken, vad har ni totalt (lön + ev. sparpengar i dagsläget)? anser du att du är fattig? hur gamla är ni?

    jag anser mig själv fattig och har 14kr på lönekontot och 2100 på spar...

  • Svar på tråden ni som ser er som fattiga, vad har ni på kontot?
  • Anonym (M)

    157kr på kontot, 300kr löst och 1100kr på sparkontot, jag är 23år. Känner mig inte speciellt fattig faktiskt.

  • Anonym (sjuk)

    Har 38kr på kontot. Inget på spar eftersom vi använt upp allt.
    Är 30 och 28år och har 2 små barn.

    Har idag 1 sjuk inkomst samt barnbidrag och bostadsbidrag så sammanlagt 13,900kr. har utgifter på ca 12,000kr.
    Båda är sjuka men bara 1 av oss har rätt till ersättning.

  • Anonym (Pinsamt)

    3kr på kontot, 0kr spar..känner mig rätt så fattig

  • Anonym (jag)

    14 kronor på kontot, hyran är ej betald....... inget sparande.......

    Hade en halv miljon innan jag träffade min förra man......... han drog ur mig varenda krona och sedan dumpades jag för en ny slyna..... (okej ny kvinna..... men hon har verkligen betett sig illa mot mig och mitt barn - hatar aset för det hon gjort)

    Jag är så fruktansvärt dum i huvudet! Jag borde dö!

    Men mest önskar jag att HAN dör för han förtjänar det!

  • Anonym (usch)

    22 kronor på kontot och absolut 0 på sparande. 29 årig tjej och tycker att det är oansvarigt och tragiskt.. haha

  • Anonym (usch)
    Anonym (usch) skrev 2014-01-19 04:33:30 följande:
    22 kronor på kontot och absolut 0 på sparande. 29 årig tjej och tycker att det är oansvarigt och tragiskt.. haha
    Känner mig dock inte fattig, har tak över huvudet och mat i kylskåpet ;)
  • Anonym (inte fattig)

    Ca 2000 på lönekontot och lika mycket på sparkontot. Har precis betalt av ett lån! Ser mig inte som fattig längre då jag är skuldfri,  men skulle gärna ha mer pengar.Gemensam hushållsinkomst ca 28000 kr i månaden (2 vuxna 1 barn).

  • Anonym (jag)
    Anonym (inte fattig) skrev 2014-01-19 04:44:53 följande:
    Ca 2000 på lönekontot och lika mycket på sparkontot. Har precis betalt av ett lån! Ser mig inte som fattig längre då jag är skuldfri,  men skulle gärna ha mer pengar.Gemensam hushållsinkomst ca 28000 kr i månaden (2 vuxna 1 barn).
    Varför skriver du ens här? Skämmes för fan!!!!
Svar på tråden ni som ser er som fattiga, vad har ni på kontot?