• bonäslina

    vänner i Karlstad

    Hittade ingen lämplig kategori att lägga tråden i så det fick bli här :)
    jag tänkte utnyttja familjeliv till kontaktannons.
    jag bor idag i skåne, ensam med mina två barn på 3 och 5 år. I somras träffade jag en ny man som är helt fantastisk. Och jag och barnen kommer flytta upp till karlstad där han bor. Flytten sker i juni.
    Jag är för social för att bara vänta in nya bekantskaper där uppe så om det är npgon där uppe som vill ha en ny vän, att dricka kaffe och skvallra lite, eller varför inte över ett glas vin eller 2. Eller en drink på stan någon gång. eller middagar hemma. Du har kanske också barn så vi kunde hitta på lite med dem också.
    Detta va ju svårare än jag trodde. :) men jag gillar matlagning, inredning, kläder, skor och att vara med mina barn. ( även om jag uppskattar lite egentid/vuxentid ibland)
    Jag söker jobb inom ....allt just nu :) och ska även kolla upp lite utbildningar till hösten.

    Äcsh..jag behöver ju kanske inte berätta allt om mig här. Men nu har ni kanske en liten bild av hur jag är :)

    är det någon annan som är i samma sits eller vill ha fler vänner så skriv en rad eller två. vem vet, det kanske är en början på en riktigt bra vänskap.


  • Svar på tråden vänner i Karlstad
  • karlstadbo

    Hej! Jag har bott i karlstad ett år och träffar gärna nya vänner! Är 27 år och bor med min sambo i centrala kd. Jag tycker om inredning, matlagning, resa och gå långa promenader. Saknar en riktig vän här i staden som man kan prata om allt och inget med

  • bonäslina

    Hej.

    Det låter som vi har lika intresse :)

    Va gör du annars om dagarna? Var kommer du ifrån innan?

    Det hade varit jätte kul att få en nära vän där uppe, det kan lätt bli ytligt med många. Men dom där riktiga vännerna växer ju inte på träd.

  • Funderar05

    Hej :)

    Vad kul att du ska flytta upp till Karlstad! :) Jag är en tjej på 24 år som har bott här i snart 9 månader tillsammans med min sambo, jag kommer ifrån en mindre stad i Värmland från början.

    Är en väldigt glad och social person som tycker om att styrketräna, läsa böcker, spela gitarr, baka och sjunga. Att träffa mina vänner på något mysigt fik och umgås är vardagslyx för mig :) Arbetar idag som receptionist på två företag här i Karlstad.

    Vi väntar nu vårt första barn och jag är i femte månaden. Därför blir det inte så mycket "vinkvällar" för tillfället men det är inget jag säger nej till när bebisen väl är här ;)

    Ha en fin kväll! :)

  • bonäslina
    Funderar05 skrev 2014-03-15 19:42:22 följande:
    Hej :)

    Vad kul att du ska flytta upp till Karlstad! :) Jag är en tjej på 24 år som har bott här i snart 9 månader tillsammans med min sambo, jag kommer ifrån en mindre stad i Värmland från början.

    Är en väldigt glad och social person som tycker om att styrketräna, läsa böcker, spela gitarr, baka och sjunga. Att träffa mina vänner på något mysigt fik och umgås är vardagslyx för mig :) Arbetar idag som receptionist på två företag här i Karlstad.

    Vi väntar nu vårt första barn och jag är i femte månaden. Därför blir det inte så mycket "vinkvällar" för tillfället men det är inget jag säger nej till när bebisen väl är här ;)

    Ha en fin kväll! :)



    Grattis till den blivande bebisen :)

    Var i karlstad bor ni? Jag kommer bo på herrhagen.

    Var tränar du? Jag har gått ner 32 kg o känner att det är dags att börja styva till lite i kroppen :) min blivande sambo tränar en del, men jag funderar på att ta på badhuset så man även kan simma lite. Nu medans jag är själv med barnen så finns det ingen tid för gymmet, så nu blir det hemmaträning, men när vi flyttar upp ska det bli mer ordning :)
  • bonäslina
    hellogoodbye skrev 2014-03-15 19:46:28 följande:
    Är 26, har en son på 6år, bosatta i karlstad .



    Hej. Va skoj. Min blivande sambos son är också 6 år. :) (blir 7 i år)

    Var i karlstad bor du?
  • hellogoodbye
    bonäslina skrev 2014-03-15 22:02:44 följande:



    Hej. Va skoj. Min blivande sambos son är också 6 år. :) (blir 7 i år)
    Var i karlstad bor du?
    Just nu bor vi på kronoparken, där han går i förskoleklass.

    Såg att du skrivit i ett annat inlägg att börja träna på actic (badhuset) och det kan jag rekommendera, det är jättebra där Glad
Svar på tråden vänner i Karlstad