• Svar på tråden Någon som provat fifty shades of grey?
  • Anonym (Supernope)

    Jag vet inte alls vad det är för prylar med glasdildo låter helt vidrigt! JAg avskyr hårda dildosar!

  • superf

    Hm förstår hur du tänker. Men jag tänker att den kanske inte är så stor. Har hört av en kompis att glasdildo kan vara bra då man kan värma den. Jag vet inte jag. Nu blev jag lite tveksam. Någon som har några erfarenheter?

  • Anonym (Märkligt)

    De tar helt vanliga leksaker och sätter bokens logga på. Inte blir det något nytt av det. Dyraste butiken på nätet dessutom. Köp samma saker fast utan logga på så blir det billigare.

    Ni nämner glasdildo vilket jag har en. De kan va lite hårda och kalla i början men sköna efter en stund, kan rekommenderas faktiskt. I och med att de är styva är de perfekta att pressa mot g-punkten samtidigt som man smeker klittan..  

    box2you.se/index.php&path=41&product_id=351

  • superf

    Tack för era tips, har nu beställt från swedishsin.se väntar med spänning. Hoppas på att bli positivt överraskad av en glasdildo. Är väldigt skeptisk men vi får väl se.

  • Anonym (Krille)

    Glasdildo funkar kanonbra.Skrattande Jag låter den värmas upp i varmvatten innan så att den nästan känns varmare än kroppstemperatur. Överlägset glid och överlägset hållbar och överlägset bäst att rengöra.
    Ser snygg ut också. Våran glasdildo är lite bananformad - funkar klockrent mot g-punkten. Ganska smal, men min fru njuter inte mera av en grov. Tvärtom vill hon inte ha nåt grövre än en normalpenis. För oss slår det ut PVC, jelly och även siliconprylar. Dom flesta nätbutikerna har väl nån variant av glasdildo skulle jag tro..

Svar på tråden Någon som provat fifty shades of grey?