• Pberglund85

    Pappagrupp Malmö 2014

    Hej alla blivande pappor,

    Har googlat ett tag nu utan att finna någon pappagrupp i Malmö 2014. Första gångs förälder, väntar det lilla miraklet i maj månad. Har du frågor och funderingar kring hur det är att bli pappa? Vad är det som väntas? Hör gärna av dig så kan vi träffas över en kopp kaffe för att se om vi kan bli kloka tillsammans.

    Mvh, Patrik

  • Svar på tråden Pappagrupp Malmö 2014
  • mrbulle

    Fick min son den 1a februari. Helt nytt liv som börjar. Än så länge spännande och roligt. Planerar att vara föräldrarledig från Augusti.

  • Stjärnpappa

    Helt ny i forumet. Gick med här bara för att jag googlade pappagrupp i Malmö och detta var den enda relevanta träffen... Börjar min pappaledighet den 12/3 (om 2 veckor) och letar just nu efter kul saker att hitta på under dagarna och lite fler vuxna människor att umgås med. Ser verkligen fram emot våren och sommaren i Malmö. Börjar jobba igen i början av september.

  • Sean

    Hej---jag har fick en dotter april månad och är pappa ledig sedan dess. Jag behöver träffa andra pappor som kan dela med sig erfarenhet och ha lite kul också.
    mvh
    Sean

  • deCastro

    Hej!

    Jag ska bli pappa nu i augusti och bor i malmö med min sambo. Förstår att det här är en gammal tråd, men jag letar efter andra blivande/nyblivna pappor att få ventilera med.

    Om det finns någon som vill ses över en kopp kaffe eller dylikt så hör gärna av er.

    Mvh

    /Skiträdd men jätteglad

  • FredrikBlå

     


    Skulle vilja delta i ett forum där pappor och män vill diskutera relationer och föräldraskap med mera.

    Hälsn.

    Fredrik 

Svar på tråden Pappagrupp Malmö 2014