• Firran

    Bf September 2014

    Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !

  • Svar på tråden Bf September 2014
  • Firran

    Ja det är klart.. Va kul !.. Jag har bf 1 september Väldigt orolig för känner mig inte gravid nånstans faktiskt.. Men gjort hormon behandling så fått ett tidigt vul.. så har iaf sett en liten krabat å hjärta.. Annars skulle knappt kunna gissa att jag är gravid!


    misi skrev 2014-01-27 18:08:33 följande:
    Har bf i slutet på augusti! Får man haka på här ändå?

  • misi
    Firran skrev 2014-01-27 18:56:27 följande:
    Ja det är klart.. Va kul !.. Jag har bf 1 september Väldigt orolig för känner mig inte gravid nånstans faktiskt.. Men gjort hormon behandling så fått ett tidigt vul.. så har iaf sett en liten krabat å hjärta.. Annars skulle knappt kunna gissa att jag är gravid!



    kul att fått göra ett vul :). Jag känner mig ganska gravid. Illamående varje dag mellan 6-12. Svullenmage och brösten har växt som tusan, fick köpa en ny bh idag, ömma! Hade önskat att jag inte hade några symptom, haha! Första barnet? Hur gammal är du? :)
  • Firran

    Haha ja jag vill ha mer symtom.. Känns lite konstigt för har en dotter.. När jag Väntade henne va jag sååå dålig... Ifs ska man väl vara glad.. Men skulle gärna typ känna mer hunger eller.ömma bröst men nej..ingenting.. Ibland kommer iaf lite illamående.. Spytt två ggr... Men med henne spydde jag fler ggr.om dagen från vecka sju till 17 men det va hemskt drygt.. Jag är 27, sj då?


    misi skrev 2014-01-27 19:51:56 följande:
    kul att fått göra ett vul :). Jag känner mig ganska gravid. Illamående varje dag mellan 6-12. Svullenmage och brösten har växt som tusan, fick köpa en ny bh idag, ömma! Hade önskat att jag inte hade några symptom, haha! Första barnet? Hur gammal är du? :)

  • misi

    Okej. Jag blir 26 i år och har inga barn så detta blir första! Längtar som en tok efter magen nu :):)

  • Firran
    misi skrev 2014-01-27 20:33:35 följande:
    Okej. Jag blir 26 i år och har inga barn så detta blir första! Längtar som en tok efter magen nu :):)

    Åh spännande Vill gärna fortsätta följas åt
  • litenmammauppsala

    Ja, jag har ju inga kompisar som är gravida eller så, så jag får ventilera med er istället:) Idag har illamåendet kommit på riktigt:/ mår som en gris just nu och förutom det så är jag bruuuutalt trött! Annars är allt som det ska! Hur mår du?/ni? :) och grattis till alla gravidisar :D ( har även en blogg som ni kan få titta in på : supermommie.blogg.se ) 👍

  • Firran
    litenmammauppsala skrev 2014-02-04 12:00:50 följande:

    Ja, jag har ju inga kompisar som är gravida eller så, så jag får ventilera med er istället:) Idag har illamåendet kommit på riktigt:/ mår som en gris just nu och förutom det så är jag bruuuutalt trött! Annars är allt som det ska! Hur mår du?/ni? :) och grattis till alla gravidisar :D ( har även en blogg som ni kan få titta in på : supermommie.blogg.se ) ????


    Hehe ja absolut ... Känner inte heller nån som är gravid just nu....

    Jag mår ganska bra faktiskt om man jämför hur jag mådde när jag väntade dottern :) då spydde jag flera ggr per dag från vecka 7 ... Höll i sig till vecka 18 ....

    Jag känner ingenting förutom att jag mår illa ibland på morgonen .. Så har spytt på mornarna ... Igår kväll mådde jag också illa ...

    Börjar känna mig lite svullen om magen ... Men annars ska jag Inge klaga ....

    Nästa vecka ska jag på inskrivning :)
Svar på tråden Bf September 2014