• Anonym (Orolig)

    Min sons flickvän är ful, hjälp!!

    Nu kommer jag bli hatad av många, men det får jag räkna med. Min son är 20, är lång, snygg och smart, hans flickvän är också 20, men inte det minsta snygg och väger nog 130kg minst. Hon ser ut som ett troll från Tolkiens värld i ansiktet, håret är risigt, näsan är enorm, kinderna alldeles svullna och feta. Brösten är enorma men inte på ett fint sätt, magen hänger i veck som på en michelingubbe, ögonen insjunkna och små, skeva tänder, stora flaxöron och jag tror jag räknade till 5 hakor. prinskorvar till fingrar, till och med händerna är feta. Klär sig i mysbyxor jämnt och sminkar sig fult.

    Först tänkte jag att hon nog var efterbliven på något sätt, då hennes utseende lutar lite åt downs syndromhållet, men hon verkar normalbegåvad. Till saken hör att de flickvänner min son tidigare haft alltid vart nätta, söta och sett bra ut.

    Den här skapelsen har jag inte en aning varför han träffar, visst hon har säkert en fin personlighet, och det är fint av min son att kunna se mer än utseende...men det här är groteskt!! De skall flytta ihop också och han funderar på att förlova sig....bara tanken att han trär en ring på de där falukorvstjocka fingret får det att vända sig i magen på mig. Hans mor och farföräldrar kommer tappa hakan, och vi kommer att skämmas.

    Min man tar inte så allvarligt på det här...han håller med om att hon är rysligt ful men ""sätter ner foten och förbjuder"" mig ifrån att säga det till min son (jag har aldrig lytt honom förut, och kommer inte göra det nu heller då det är jag som bestämmer hos oss, sätter han ner foten stampar jag på den!).

    Tänk om de skaffar barn?? Och mina barnbarn ser ut sådär?? Stackars barn...

    Jag måste stoppa det här, men hur???

  • Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!
  • Anonym (Orolig svärmor)

    Bra försök, än är inte fredagen slut.

  • mr me

    Du, sonens mor och din man? Hur många föräldrar har din son egentligen? tre? Obestämd

  • taquine
    Anonym (Orolig svärmor) skrev 2014-01-31 22:42:01 följande:
    Bra försök, än är inte fredagen slut.


    Nej några sådana här till blir det väl...

    Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • mr me
    mr me skrev 2014-01-31 22:46:02 följande:
    Du, sonens mor och din man? Hur många föräldrar har din son egentligen? tre? Obestämd
    Aha, glöm det, du menade sonens mor- och farföräldrar. Dvs dina föräldrar.
  • Refire
    Anonym (Orolig) skrev 2014-01-31 22:39:44 följande:
    troll från Tolkiens värld i ansiktet,
    michelingubbe,
    prinskorvar till fingrar, 
    falukorvstjocka
    För jävligt att produktplaceringarna även har hittat hit   Rynkar på näsan
  • Nashico

    Min man vägde över 200 när vi lärde känna varandra. Det var nog inte många som ville ta i honom med pincett!


    För ett par år sedan firade vi jul utomlands och han blev upptvingad på en manlig skönhetstävling. Bland alla kandidater (och det var väl ett 30tal) så kom han tvåa!!! Han blev nämligen skitsnygg när han tappade över 100kg, klippte sig och ansade skägget. 


    Hon är säkerligen något alldeles speciell den där tösen! Tänk att det är lättare för dig att hjälpa henne ner i vikt än att få en skinny bitch att bli trevlig


     

  • Anonym (tack gud)
    Refire skrev 2014-01-31 22:49:30 följande:
    För jävligt att produktplaceringarna även har hittat hit   Rynkar på näsan
    åh jag tror jag blev lite kär nu! vill du dricka vin med mig? Kyss
  • Refire
    Anonym (tack gud) skrev 2014-01-31 22:56:23 följande:
    åh jag tror jag blev lite kär nu! vill du dricka vin med mig? Kyss
    Ja om du är en kvinna  Drömmer  Skål
  • Refire
    Anonym (tack gud) skrev 2014-01-31 22:56:23 följande:
    åh jag tror jag blev lite kär nu! vill du dricka vin med mig? Kyss
    Refire skrev 2014-01-31 22:59:44 följande:
    Ja om du är en kvinna  Drömmer  Skål
    Men vänta nu lite... det här var nästan en produktplacering det också  Tungan ute

Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!