• johanbok

    sexchat

    Jag undrar om det är vanligt att kvinnor gillar att sexchatta - och var gör ni det i så fall?

  • Svar på tråden sexchat
  • wilhelm50

    Det gäller att bygga upp ett förtroende med tjejen och få till en personlig relation först och börja ringa varandra och ta det steg för steg, då blir det jättebra men det tar sin tid, sen ska man vara ödmjuk och trevlig o intresserad av tjejen inte bara om sex utan helst få veta så mycket som möjligt om henne, då blir det naturligt med att man kan sexchatta.och du får ju tala dig varm för dig själv också och väcka intresse, ja det var väl allt.

  • wilhelm50

    Tjejer är väldigt fega med att lämna ut sig.därför tar det lång tid innan man får till det,och man får verkligen ligga i,men det är ju en del av leken så det får man tåla,klagar inte för egen del,men så är det,har lång erfarenhet av lustiga tjejer som man aldrig fått grepp om.

  • welhilm50

    Alla tjejer vill busa tror jag. Jag blir så kåt av alla busiga godingar som chattar. Dem sitter och pullar dem små busfröna.

  • wilhelm50
    welhilm50 skrev 2014-02-20 08:41:40 följande:
    Alla tjejer vill busa tror jag. Jag blir så kåt av alla busiga godingar som chattar. Dem sitter och pullar dem små busfröna.

    Det gör dom säkert där hemma i sköna sängen,pullar sig själva alltså.det är inte det jag menar.
  • tinafo

    Sexchattat har jag gjort men inte sexpratat i telefon så mycket..;)

  • johansth

    i telefon blir det lite halvskumt...bättre att chatta då. tycker iaf. jag...

  • Anonym (KTKnut)

    Tinafo: Är du nyfiken på att testa telefon då?? Jag vet ett bra sätt där man itnebehöver lämna ut sitt nummer, har iofs bar testat det ngn gång...

  • tinafo
    johansth skrev 2014-03-03 11:03:03 följande:
    i telefon blir det lite halvskumt...bättre att chatta då. tycker iaf. jag...

    Ja alltså det beror helt på. Ibland kan det klicka riktigt bra. Det beror helt på kemin. Det är samma sak med kk, ibland får man vinst och ibland nit :)
Svar på tråden sexchat