• Muffins81

    Hoppas på nr 4 år 2015 - följas åt?

    Hittade ingen bra tråd så testar att starta en själv. Här hemma önskar vi oss en fyra nästa år och planerar att starta bebisverkstad i slutet av sommaren. Ngn annan som tänker ungefär samma? Vore kul att följas åt även om jag är i tidigaste laget.

  • Svar på tråden Hoppas på nr 4 år 2015 - följas åt?
  • Sjörövarfabbefarfarsfar

    Nä då det är väl inte för tidigt, det är ju planerandet som är kul
    Vi (eller mest jag) vill gärna ha en liten plutt till sommaren 2015. Har 3 barn födda jan-07 , jan-09 och jan -13 . Så du kanske förstår varför jag kan tänka mig en sommarbebis
    Ska bara övertala mannen först att 4 barn är det optimala hihi

  • Muffins81

    Ha ha, kul med tre januaribarn! Mina är födda 07, 08 och -11. Det skulle kännas bra med en liten kotte född 13. Du får väl påbörja en övertalningskampanj hemma då, här är det nog också mest jag som vill. Fast nu har vi ju bestämt oss, ändringar ej tillåtna.

  • Niiiina

    Hej vi är i tankarna att skaffa en 4:a har 3 flickor 01 sep, 06 dec, 09 dec!! Vad kul att du startade upp en tråd!

  • Kastrull

    Den här tråden passar mig. Har barn födda -07, -08 och -12. Hoppas på en fyra men mannen min är inte helt övertygad än.

  • Sjörövarfabbefarfarsfar

    Går här hemma och velar om vi verkligen ska skaffa en till. Vår 1-åring är inte av den stillsamma typen precis. Klättrar på allt och river fram allt ur alla skåp och lådor. Får verkligen ha super koll på henne. Och så har hon ett temperament som heter duga när det inte går hennes väg. Så bara tanken på fler barn får mig att svettas och få ångest
    Jag hoppas verkligen hon lugnar ner sig om nått år eller så, annars blir det nog inga fler för vår del.
    Har nog oxå glömt/förträngt hur 1-åringar verkligen är Vår 1:à dotter var hur lugn som helst, medan sonen nr 2 var en riktig virvelvind som lillasyster oxå blivit. Men samtidigt är hon så mysig och världens charmigaste. Jaja tiden får utvisa vad som händer och sker. Hänger med i tråden lite i bakgrunden så får vi se i höst hur det känns.

  • Kastrull

    Hur ser era planer ut då?

    Här finns inga planer än men börjar gärna försöka i maj. Har åldern emot mig så det kanske inte blir något.

  • MiniMe03

    Denna grupp är något för mig, har tre döttrar, -06, -08 och -10. Själv hoppas jag på fler, men maken är inte lika intresserad :(

  • SmillaMilla

    Ja vi planerar också att bli gravida med nummer fyra efter sommaren! Son -03 Son -06 (familjehem åt) Dotter -07

Svar på tråden Hoppas på nr 4 år 2015 - följas åt?