• cecilia a

    Föräldraledig Göteborg/Mölndal

    Hej hopp! Cecilia heter jag. Har precis blivit mammaledig igen då Linn kom till världen den 8 Februari. Har sedan tidigare Isabelle som nu är 2 år. Hon kommer att gå 15 timmar på förskolan tis-tors och då hittar jag Och lillan gärna på något med andra lediga föräldrar. Vore kul att även hitta på någon aktivitet tillsammans med bägge barnen de dagar vi är hemma heldagar. Så är det någon som känner sig manad är det bara att skriva :)

  • Svar på tråden Föräldraledig Göteborg/Mölndal
  • Stjärnebo

    Grattis till dottern! 


    Jag är också mammaledig med min dotter Isabelle(fint namn va? ;P) på 8 månader. Vi bor i Alingsås, en bit ifrån men inte direkt på andra sidan jorden ;) Skriv i pm om du vill.

  • JejjeH

    Hej Cecilia! Har du fått något napp? Jag och min familj flyttar till Gbg i augusti och det vore kul att hitta andra föräldralediga att umgås med. Min äldsta är 3 år och 2:an är född 21 januari så alldeles jämngammal med din tvåa! Hör av dig om du är sugen på att träffas!

  • Stenpeter

    Är pappaledig hela året framöver och vill leka med andra vuxna, blir lite tjötigt att bara diskutera med två små barn. Hör av dig om du/ni vill.

  • sandrilla

    Hej!

    Har du hittat några att umgås med? Jag bor i Mölndal och är föräldraledig med en liten kille som föddes i november förra året. Hör gärna av dig!

Svar på tråden Föräldraledig Göteborg/Mölndal