Forum Övrigt - Kropp & själ
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Du som druckit alkohol i samband med behandling med flagyl

Tis 25 feb 2014 15:15 Läst 4589 gånger Totalt 5 svar
    Tis 25 feb 2014 15:15

Hej! Vill kolla av hur vanligt det är att man får antabuseffekt vid intag av alkohol under flagylbehandling. Så du med erfarenhet: 1. Hur nära inpå intag av flagyl du drack alkohol utan att få obehag/upplevde obehag? (Samma dag/dagen innan etc) 2. Hur pass stort obehag upplevde du? Svar med citat etc från Fass el dylikt undanbedes!!! Jag vet exakt vad där står. Min läkare sa att det står mej fritt att testa.. Det är ju inte alla som mår dåligt och det är inte farligt i övrigt.

• Tis 25 feb 2014 15:39 #1

När jag åt flagyl drack jag 2 dagar i rad utan någon biverkning av det. Första gången drack jag ca. 3 h efter att tagit en tablett. Andra gången tog jag tabletten i samband med alkohol.

• Tis 25 feb 2014 18:19 #2

Oki. Tack för svar :)

• Tis 25 feb 2014 18:20 #3
    Maria 949 skrev 2014-02-25 18:19:31 följande:
    Oki. Tack för svar :) ps. Hur mkt drack du?

• Sön 18 maj 2014 18:42 #4

Är under flagyl behandling. En tablett morgon och kväll. I går tog jag en tablett vid 10 på morgonen, vid 18 tiden drack jag en gin och tonic sen blev det en till och efter det så drack jag en halv flaska rödvin. Märkte ingenting. Men jag tog inte min tablett på kvällen. Väntade tills nästa morgon

• Sön 18 nov 21:19 #5

Detta är en verklig nätet licensierade apotek de inte kräver en tidigare recept för flagyl (endast en konsultation nätet ) se.treated.com/koenssjukdomar/bakteriell-vaginos/flagyl

SE VÅRA MEST POPULÄRA KLIPP JUST NU

Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll