• mr me

    Köpa gamla använda kalsonger?

    Det är ju så många som skapar trådar här om att sälja gamla använda trosor, så jag tänkte i jämställdhetens namn se om det finns något intresse för att köpa gamla använda kalsonger? Alla män med kalsonger till salu får såklart erbjuda sina produkter i den här tråden och ni kvinnor får såklart skriva och berätta hur mycket ni är beredda att betala och vad ni i så fall vill få för era pengar.

    Och givetvis har jag nog ett dussin gamla kalsonger jag med att erbjuda för minst 250 styck.

    Så tar vi en liten "quiz" på samma gång. Skulle du kunna tänka dig att köpa någons använda kalsonger?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Köpa gamla använda kalsonger?
  • sch32

    Nej det skulle aldrig komma på fråga, har fobi över att finna bromsspår i kalsonger.

  • mr me

    Kan passa på att skriva att tråden inte är jätteseriöst menad, men den kan bli intressant ändå...

  • Bayliner

    Måste dem vara gamla? Vad talar vi för årgång ungefär?

    Jag har en gammal T-shirt till salu som det står "En kille som vågar" på... med bromsspår!


    Alea iacta est
  • sch32
    Bayliner skrev 2014-02-25 19:27:26 följande:
    Måste dem vara gamla? Vad talar vi för årgång ungefär?

    Jag har en gammal T-shirt till salu som det står "En kille som vågar" på... med bromsspår!

    Fruktansvärt, fick en synvilla här.
  • Bayliner
    sch32 skrev 2014-02-25 19:30:56 följande:

    Fruktansvärt, fick en synvilla här.
    Ja jag förstår faktiskt det... kunde ju ha stått "Motorhead" eller något annat lite mer manligt på tröjan Obestämd
    Alea iacta est
  • Anonym (tjej)

    Nej inte av okända men skulle gärna tagit mitt ex gamla använda kalsonger ;)

  • mr me
    Anonym (tjej) skrev 2014-02-25 20:02:52 följande:
    Nej inte av okända men skulle gärna tagit mitt ex gamla använda kalsonger ;)
    Varför? Obestämd
  • Anonym (neverinmyfucking)

    Nej fy fan, fitta luktar ju iaf gott i trosor medan kalsonger luktar unket, pungsvett och är alltid bromsspår i. Killar är och kommer alltid vara äckliga.

  • Anonym (.)

    Skulle betala för att slippa komma i närheten av killars använda kalsonger. USCH!

  • Bayliner
    Anonym (neverinmyfucking) skrev 2014-02-25 21:36:10 följande:
    Nej fy fan, fitta luktar ju iaf gott i trosor medan kalsonger luktar unket, pungsvett och är alltid bromsspår i. Killar är och kommer alltid vara äckliga.
    Haha

    Jehepp.. äckliga var det ja! Tänk dig då en annan jävel som alltid måste ha kalsonger på sig! Eller hade det blivit mindre bromsspår om vi haft trosor? Obestämd såna därna string kan väl inte samla på sig allt för mycket skit.

    Alea iacta est
  • Anonym (tjej)
    mr me skrev 2014-02-25 20:14:48 följande:
    Varför?

    För att han är så het och inte det minsta äcklig. Inga bromsspår eller unken svett där inte, han luktar underbart hela han. Det finns ingen rimlig orsak varför killars underkläder skulle lukta värre än tjejers. De borde lukta bättre eftersom tjejer har flytningar. Så är det någon killes kalsonger som luktar äckligt så är han bara dålig på att tvätta sig/torka sig efter toabesök och det tycker jag är rätt äckligt. Kan jag inte ha hans kalsonger vid näsan så lär ju inte oralsex vara trevligare heller.
  • Anonym (000)

    Nej skulle aldrig köpa det. Så jävla sjukt jag har blivit erbjuden 6000 för ett par begagnade trasor av en äklig gubbe. Nej tack går fet bort

  • mr me
    Anonym (tjej) skrev 2014-02-26 00:56:25 följande:

    För att han är så het och inte det minsta äcklig. Inga bromsspår eller unken svett där inte, han luktar underbart hela han. Det finns ingen rimlig orsak varför killars underkläder skulle lukta värre än tjejers. De borde lukta bättre eftersom tjejer har flytningar. Så är det någon killes kalsonger som luktar äckligt så är han bara dålig på att tvätta sig/torka sig efter toabesök och det tycker jag är rätt äckligt. Kan jag inte ha hans kalsonger vid näsan så lär ju inte oralsex vara trevligare heller.
    Så varför gjorde du slut med honom?
  • Sprutglad

    Jag brukar sälja mina väl ingångna och nersrutade kallingar med sperma
    för 50:- kr. Tänker på alla kåta killar som sniffar på kallingarna och runkar mmmm, vill de får en skööön utlösning. 

Svar på tråden Köpa gamla använda kalsonger?