• Anonym (Tjej)

    Vill bli påsatt av en polis!

    Okej, alla har ju sina fantasier och jag vill så gärna ha en polis. Inget klä ut sig eller något sånt så det funkar inte om en kille skulle dra på sig en polisuniform, det är bara töntigt och avtändande. Men vart fan hittar jag en polis..? 

  • Svar på tråden Vill bli påsatt av en polis!
  • Anonym (cc)

    På polisstationen? 

    Själv tänder jag på militärer, så är sjukt nöjd med att jag är gift med än Glad Både strids och högvakts uniformen finns Tungan ute

  • Anonym (väktare)

    Min sambo är väktare=). Visst inte polis men han är sexigast ändå

  • Anonym (E)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-03-04 10:07:17 följande:

    Okej, alla har ju sina fantasier och jag vill så gärna ha en polis. Inget klä ut sig eller något sånt så det funkar inte om en kille skulle dra på sig en polisuniform, det är bara töntigt och avtändande. Men vart fan hittar jag en polis..? 


    Hihihi, vet vad du menar! Har alltid haft ett "gott öga" till poliser jag med ;) Nu är jag sambo och har barn med en polis och tro det eller ej, de är vanliga människor precis som alla andra! Men jag kan inte låta bli att mysa lite extra när han glömt lunchlådan eller något annat och kommer hem iklädd sin uniform ;)))
  • Anonym (kille)

    O jag av en sjuksköterska :)...gärna med uniform :D

  • Whitetrash86
    Anonym (kille) skrev 2014-03-04 11:48:08 följande:
    O jag av en sjuksköterska :)...gärna med uniform :D
    så originellt...
  • Anonym (kille)
    Whitetrash86 skrev 2014-03-04 11:55:55 följande:
    så originellt...
    eller hur...;)
  • Anonym (dubbelt upp)

    Min fru jobbade extra som ordningsvakt när vi träffades, jag var överstelöjtnant i armén då. Kanske det var därför det slog gnistor om oss. Vi har båda våra uniformer kvar. Vi kanske skulle ta på dem till helgen......Hennes handfängsel är ju nåt man kan leka lite med. Fast fan vet vem av som ska fängsla vem. Nån som har en idé?

Svar på tråden Vill bli påsatt av en polis!