• Anonym (äckla­d)
    Äldre 6 Mar 15:54
    12689 visningar
    12 svar
    12
    12689

    Någon som råkat ut för en sol och vårare och mått skit efter?

    Lätt att vara efterklok. Men fy fan vad jag är äcklad och känner mig blåst som bara tusan. Hade varit singel länge och blev ensam med en son då farsan till min son drog vid födseln. Nåja det är en annan historia. Men jag älskar min son och det tog tid innan jag vågade öppna mig inför en ny man. Min vännina skapade en profil åt mig på en dejtingsida. Jag tog det med en nypa salt och tänkte inte så mycket på det. Men loggade in och kikade runt. Jag tog inte kontakt med någon. Efter några månader plingade det till och det kom en del mail. Men jag låg fortfarande lågt. Svarade till slut på ett mail och jag och den mannen började ha  en regelbunden mail kontakt. Vi mötes först två månader senare. Vi fikade och det  klickade faktiskt med en gång. Ville ta det lugnt och det gjorde vi. Ville inte presentera honom för min son. Har en gräns där. När det gått ett halvår så träffade han min son. Han började långsamt vara hemma hos mig mer och mer. Samtidigt började saker kännas konstiga. Kunde inte sätta fingret på det men saker kom verkligen smygande. Han snackade konstigt om hur det ser ut hemma hos mig om hur han skulle tänka dig att ha. Hmm han bodde ju inte hos mig. Kom mer och mer saker som att jag skulle prata korekt och att det var väl bra om han sa till och ingen annan. Sen kom allt och då hade vi kommit en bit in i relationen.Han hade humörsväningar och det gick ut över mig. Disken dök inte eller hur jag städade. Sen kom jag på honom en kväll med att stå på gården där jag bor och stod och meckade på kvällen med hasch.Jag sa till honom vill inte ha sånt i mitt liv. Då visade det sig att han säljer för att få i hop till en skuld han hade på kronofogden. Det var mycket som hände som jag inte orkar skriva om men jag började känna mig nertryckt. Ville inte ha honom hemma men han gav sig inte. För han bodde hemma hos sina föräldrar just för att han hade så mycket skulder att han började leva på mig. Han jobbade som snickare men fick inte sin lön på konto. För han var sådana skulder. Hans pappa fick den lön han fick in på sitt konto. Sen betalar han ut det till sin son. Sonen i fråga är en vuxen man. Men förstår i efterhand att hans föräldrar hjälpt honom för mycket så han aldrig fått några konsekvenser av sitt handlande. Bröt med denna men och bad honom ta alla sina saker han hade hos mig. Då visade det sig att han packat ner sin plånbok i en utav väskorna. Han fick ett vredes utbrott framför mig och min son. Sa att jag tagit hans plånbok. Suck. Han stack och var helt galen när han gick. Tänkte bara skönt och bli av med den jävla idioten. En timme senare ringer det på dörren. Då står han där med sin farsa. Hans farsa hotar mig och min son. Ta fram min sons plånbok. De tränger sig in. Tar mina väskor och häller ut allt på sängen och är både hotfulla. Jag har ingen jävla plånbok. Hans farsa skriker på min son som då var 4 och sonen blir rätt och lägger sig under sängen för han är rädd och gråter. Jag säger till på skarpen ut härifrån ni skrämmer min son. Är ensam kvinna med två vuxna män. Otäckt och jag känner mig hotad. Vad är det för vuxen man som låter sin farsa gå ärenden åt sin vuxna son. Hans fara skrek jag ska polisanmäla dig för att du tagit min sons plånbok. Inte intresserad har hela livet haft min egen ekonomi. Behöver inte hans pengar. Jag om något skulle kunnat säga att ja du med tanke på vad jag sett så skulle jag kunna anmäla sonen hans för att han säljer hasch för att få i hop till sin skuld hahha patetiskt. Sen fick jag ett ett sms om att han hittat sin plånbok i väskan men noll ursäkt. En månad senare får jag ett brev från ComHem. Jag tänkte vad är det här. Jag använder Telia som bredband. Då hade han beställt bredband till sig själv i mitt namn. Han hade gått in i min mail och skrivit ett mail till Com hem om att han ville beställa det. Värsta är att jag kan aldrig bevisa att det inte är jag då det kommer från min mail. Han beställde bredbandet på 1 år. Fick en räkning på 600 spänn i månaden. Känner mig så jävla lurad och äcklad. Han var skicklig och smidig och utåt sätt en mönster kille som alla gillade. Men no more en man i vuxen drogande man som bor hemma i vuxen ålder med skulder upp över öronen. Tog tid  att komma över det. Inte känslorna utan själva kräkningarna av hur han fick mig att känna i mitt eget hem. Vidrig känsla. Får i dag rysningar jag bara tänker på det. Samt får fortfarande betala 600 spänn....:( Han fanns på Happypancake. Efter det ännu mer försiktig... Fy fan vilken läxa . ;( Kostade mig en massa känslomässiga sömnlösa nätter. Sviniga äckliga man...

  • Svar på tråden Någon som råkat ut för en sol och vårare och mått skit efter?
  • Anonym (äckla­d) Trådstartaren
    Äldre 6 Mar 15:56
    #1

    Några stavfel. Men blir fortfarande så jävla förbannad när jag tänker på det. Är grundlurad och får beta en summa jag inte bett om. Har nu dubbla bredband. Wtf.:(

  • Äldre 25 Sep 00:07
    #2

    Jag kan förstår dig. Inte lätt.

    Mina hade ett falskt identitet. Visade falskt papper från migrationverket . Han säger att han är från dubai. Kom för utbildning. Sin fru och dotter dog i en bil olycka. Lånade litel pengar. Lämnade tillbaka dem . Sen blir mer och mer. Tills jag tåg lån for hans skull. Som jag betalar.

    vi var förlovade. Och ska gifta oss. Ett bröllop som lämnas i 3 års. Sen måste jag vänta annars åkar han tillbaka till sin hemland .

    I 3 års pratade jag med en falsk pappa och mamma och syster.

    han åkte tillbaka men . Jag upptäckte att han är här och han har fru och 2 barn .

    Äldre 10 år en den ålder som stor i pappret . Sin dotter var den tjej som vi planerade att adopterar .

    mår jättedålig och känner mig arg. Tåg 3 års . Och kommer att ta mer att sitta och tänka på det .

    Vad hade du gjort. Och vad kan du recomenderar till mig

  • Anonym (jao)
    Äldre 25 Sep 14:43
    #3

    Hej. Jag sitter just nu o har blitt blåst så det e hemskt.

    Träffade en fin man i början på året. Allt verkade för bra för att vara sant.

    Summan av allt var att han blåste mig på pengar. Levde på mig. Uttnyttjade mig och bedrog mig med massa andra. Jag kastade ut han och nu i efterhand fattar jag inte att jag inte såg alla tecken?

    Han har åkt dit på bedrägeri. Stal nästan 200 tusen från sitt gamla arbete. Han har åkt dit på skadegörelse. Notorisk otrogen mot alla tjejer.

    Nu vägrar han byta adress. All hans post kommer hit och han har 600 tusen i skulder hos kronofogd. Han har visat sin rätta sida nu. Och jag sitter nu o försökee via skatteverket att avhysa han från min adress. Han är med i bodycontakt. Nån kk sida. Badoo mm... där söker han andra tjejer. Antar han håller på att leta upp nästa tjej som får försörja han. Svider i mig om nån ny stackars tjej blir så lurad av han.

  • Anonym (I)
    Äldre 26 Sep 20:54
    #4
    Anonym (jao) skrev 2014-09-25 14:43:31 följande:

    Hej. Jag sitter just nu o har blitt blåst så det e hemskt.

    Träffade en fin man i början på året. Allt verkade för bra för att vara sant.

    Summan av allt var att han blåste mig på pengar. Levde på mig. Uttnyttjade mig och bedrog mig med massa andra. Jag kastade ut han och nu i efterhand fattar jag inte att jag inte såg alla tecken?

    Han har åkt dit på bedrägeri. Stal nästan 200 tusen från sitt gamla arbete. Han har åkt dit på skadegörelse. Notorisk otrogen mot alla tjejer.

    Nu vägrar han byta adress. All hans post kommer hit och han har 600 tusen i skulder hos kronofogd. Han har visat sin rätta sida nu. Och jag sitter nu o försökee via skatteverket att avhysa han från min adress. Han är med i bodycontakt. Nån kk sida. Badoo mm... där söker han andra tjejer. Antar han håller på att leta upp nästa tjej som får försörja han. Svider i mig om nån ny stackars tjej blir så lurad av han.


    Du kanske bara inte VILLE se alla tecken? Jag är likadan men det kan stå en dyrt om man låter det gå för långt (lätt att säga, jag vet).

    Tycker du bara ska slänga hans post, om det inte går att fixa via Skatteverket.
  • Anonym (Sissi­)
    Äldre 26 Sep 22:09
    #5

    Hm, det där är väl inte direkt en solochvårare, snarare en skitstövel. Du får vara glad att du blev av med honom. Sen var lite mindre...naiv, nästa gång.

  • Anonym (jao)
    Äldre 29 Sep 19:20
    #6

    Japp.. idioten åkte ut. Inser nu i efterhand att jag åkte på en psykopat...

  • Anonym (äckla­d) Trådstartaren
    Äldre 30 Sep 19:12
    #7

    Nu var det ett tag sen jag råkade ut för denna man. Men det stod mig dyrt. Är super försiktig på minsta lilla tecken av liknelse.

  • Anonym (I)
    Äldre 30 Sep 20:08
    #9

    Det här påminner lite om det som kallas scam internationellt. Love Scam, romance scam, military scam o allt vad det heter. Värt läsa på lite om sånt för att veta hur bedragaren tänker, varningssignaler o kännetecken. Förvånansvärt många som låter sig duperas o lever på hoppet liksom, o vill inte se tecknen som tydligt finns där.

  • Äldre 8 Oct 09:13
    #10

    Jepp ! inte bara män som lurar och bedrar ! har sedan 2012 till mitten av juli 2015
    levt ihop med en Alien kvinna som har lurat bedragit och varit otrogen har haft minst fyra andra relationer med syfte att bli försörjd och lura av männen deras pengar , mig har hon snuvat på 48 000 under den här tiden.
    Men det är inte pengarna i sig som svider, Det är det totala bedrägeriet ryktesspridning om att jag var våldsam osv, hyrde bara rum hos mig umgicks med annan kille helt öppet med sina vänner och arbetskamrater totalt iskall tog mig till samma resturanger utan minsta osäkerhet eller rädsla brrr...    stöld av känslor tid, förnekandet att vissa händelser ägt rum förvirringen som kvarstår i hjärnan ,vad hände egentligen?? är oerhört äcklande att inse att allt bara var en lögn.

    Kan dra massa fler exempel. Naturligvis tonade hon ned allt som hon gjort och vad som hänt, lämnade mig med ett stort tomt hål av förvirring ,för att flytta in till nästa man. samtidigt som hon försökte bibehålla kontakten med mig ,fick byta tele nr blocka henne på mail facebook osv . Av en händelse så fick jag iden att återställa raderade filer i min Data använde gratisprogrammet Diskdigger samt andra men diskdigger var enl mig bäst.
    Där hittade jag bilder på minst tre andra män i variearande åldrar från ca 30 till 65 som är bekräftade samt flera andra, men orkar inte rota mer  

    Selfies där hon poserar i underkläder klänningar i djupa urringningar mm gör ont men hjälpte mig dels kunde jag konfrontera henne, men det mest värdefulla för mig var att trots hennes konstanta iskalla sätt total avsaknad av ånger skuld dåligt samvete osv ,kunde jag konstatera att min intuition min magkänsla trots allt fungerade. Jag skulle bara ha litat till den och slängt ut henne redan första gången jag kände att det var fel och misstänkte att hon bedrog mig .

    Stick iväg ha ingen mer kontakt ALDRIG !! i mitt fall rör det sig om en Psykopat.
    Jag har nu hjälp från terapeut för att läka.

    Läs och lär om den här typen av människor på
    Psykopati.se
    Psykopatvem googla 

    Kämpa på det blir långsamt bättre.

     
         

  • Anonym (Hans)
    Äldre 8 Oct 09:56
    #11

    Ja det händer mig ofta, förstår inte varför kvinnor gör på det sättet???

  • Anonym (äckla­d) Trådstartaren
    Äldre 10 Oct 06:13
    #12

    Handlar inte om män eller kvinnor.En del är sjuka i huvudet och gör sånt här medvetet.Mer handlingar oavsett kön.

Svar på tråden Någon som råkat ut för en sol och vårare och mått skit efter?