Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • sexchatt

Tor 6 mar 2014 23:07 Läst 172921 gånger Totalt 100 svar
    Anonym (sugen­)
    Visa endast
    Tor 6 mar 2014 23:07

Hej!

Någon där ute som kan tipsa om en Bra sexchatt på nätet, helst inte ngn som kräver bökiga medlemskap och inte heller ngn som kostar pengar. 

Behöver egentligen inte vara en ren sexchatt, men en chatt där man kan skriva med folk i realtid om olika trevligheter och fantasier. vore kul att träffa någon och bestämma träffar där båda har roligt och mysigt.Flört

Tacksam för tips!

• Anonym (Tjej)
    Visa endast
    Sön 13 jul 2014 20:30 #1

Är du kille eller tjej?

• Anonym (Z)
    Visa endast
    Sön 13 jul 2014 20:58 #2

Här? :)

• Sön 13 jul 2014 21:03 #3

Har tittat efter något liknande den senaste tiden. Inte direkt sexchat men någonstans att bara droppa in och snacka lite. Minns i mina gamla dar hur man brukade hänga på aftonbladet chat och liknande men verkar som att publika realtidschatter dött ut när facebook, twitter och dom steg upp på scen. 

• Anonym (Z)
    Visa endast
    Sön 13 jul 2014 21:06 #4

Vad har det med saken att göra?

Anonym (Tjej) skrev 2014-07-13 20:30:29 följande:

Är du kille eller tjej?

• Anonym (A)
    Visa endast
    Tor 17 jul 2014 22:57 #5

Menar du sexchatt i tråden eller privat?

Kan tänka mig chatta med en tjej om någon vill? (Är själv kille)

• Tis 2 sep 2014 17:23 #6

Finns inga bra publika gratischattar längre. Det som finns är halvgratisställen där man måste betala för att kunna prata privat mm. Som tex ix.nu
    Det var bättre förr

• Fre 5 sep 2014 09:18 #7

Forum med likasinnade brukar vara bäst om man vill slippa betala för det. Alltså att knyta kontakter och sedan ta det vidare över Skype eller nått. Dock tar det tid, och ibland får man inte riktigt det man ville.. Varför inte söka dig till någon dejting sida med webcams eller så? Kanske jobbigt att regga sig, men vissa brukar vara gratis eller kosta en mindre slant, men jag tycker det är värt det Glad
    Har själv ett konto på www.sexdejten.se och jag tycker det finns tillräckligt med vackra donnor för att göra jobbet, och vill man kan man även träffas irl. Fast oftast kör jag bara cam med tjejer. Cool

• Anonym (Anna9­2)
    Visa endast
    Fre 26 sep 2014 15:08 #8

Har kört www.bodycontact.com en del men det var för mycket helt enkelt. Min favorit sida heter www.smygis.nu och har typ en av de största sexchattarna i sverige tror jag. Gratis att prova och riktigt kul:D Vill gärna att någon kul kille addar mig där:) Heter Anna92. 

• LostIn­Transl­ation
    Visa endast
    Fre 26 sep 2014 15:21 #9

Haha tror också familjeliv är det närmaste man kan komma en öppen chat med högt i tak i dagsläget. De rena sexdejtingsidorna har en lite väl stor överrepresentation av män. Fast det borde ju vara perfekt om man är kvinna, men jag pallar inte med dem. Konkurrensen blir för hård för en medelmåtta haha....

• Anonym (Kalle­)
    Visa endast
    Mån 22 dec 2014 18:33 #10

Testa denna www.upphetsad.se den är bra!

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll