• Anonym (Kaffedraken)

    vad köpte ni på ullared?

    Ni som varit till Ullared och handlat till bebis, vad har ni köpt och vad har det kostat? har det varit mycket billigare och har dom bra grejer?

    Ni får gärna lägga upp bilder också på vad ni köpt. så roligt att se lite vad dom har. ska nämligen dit om 4 veckor.

  • Svar på tråden vad köpte ni på ullared?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ett tips är att vara prismedveten! Det är jag! Innan dess vågar jag inte kalla något billigt".
    Allt du är intresserad utav att köpa, skriv det på ett papper och kolla upp vad det kostar i vanliga butiker där du brukar handla sådana saker annars.

    Typ som babyolja, det finns billiga varianter för en 10 kr på Ullared, det köper inte jag eftersom jag vill att det ska vara bra grejer. Men ex Natusan. Den säljer dom för ungefär 20kr där uppe, det tycker jag är billigt då det brukar ligga på ex 35 till 40 kr..

    Allt är ju inte billigt där uppe, vissa saker skiljer kanske bara 1,2 kr och då skiter jag i det istället! :D

    Så som sagt, var prismedveten om vad du är intresserad utav! Det är ett tips :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag handlade mycket kläder, åkpåse till vagnen, sängkläder, babyhanddukar, filtar och lite leksaker!
    Allt är inte billigt så klokt att kolla av lite priser innan man åker, men man kan absolut fynda!
    Var dit i höstas och köpte allt inför vintern till lillgrabben! Sparade många kronor på det!

  • Anonym (Kaffedraken)
    micha123 skrev 2014-03-10 03:37:29 följande:
    Jag ska åka dit om några timmar, jag återkommer med vad jag köpte :D
    så roligt! ha en bra shoppingdag jag vill gärna veta vad du köpte :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    micha123 skrev 2014-03-10 03:37:29 följande:
    Jag ska åka dit om några timmar, jag återkommer med vad jag köpte :D
    åh vad roligt. :D vi väntar spänt på att få se sen.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag ska dit på lördag!! :) Vill ha många tips!! Jag undrar till exempel om man tjänar något på att köpa blöjor till nyfödd?

    Och är det för tidigt att köpa blöjor, badbalja och krämer etc när man bara är i v.31? Det är inte så troligt att vi åker dit mer innan så därför jag undrar

  • Anonym (Kaffedraken)
    Mandali skrev 2014-03-11 13:22:11 följande:
    Jag ska dit på lördag!! :) Vill ha många tips!! Jag undrar till exempel om man tjänar något på att köpa blöjor till nyfödd?
    Och är det för tidigt att köpa blöjor, badbalja och krämer etc när man bara är i v.31? Det är inte så troligt att vi åker dit mer innan så därför jag undrar
    det tror jag inte är för tidigt. vi kommer bara åka dit en gång och det när jag är i v.29 och då kommer vi köpa matgrejer och potta också alltså grejer hon kan behöva närmare 6 mån-1 år eftersom vi ändå är där och har en bit dit. borde ju inte spela någon roll.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag var på Ullared igår och jag måste säga att jag är sååå besviken! På baby avdelningen var det massa tomma hyllor och resten var bara utplockat och fanns inte mkt att välja på :( mammakläder hade dom knappt inga heller. Men jag köpte iaf en del saker! Försöker lägga in en bild!

    Baby gym, babysitter, amningskudde samt en snuttis/dinglis.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Några byxor samt några bodys och pyjamaser. Kläder hade dom massor! Och allt till väldigt bra pris såklart.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Och min favorit! En fleece overall med Laban på :) fanns i vitt också! Den kostade bara 169 kronor så jag är jättenöjd :)

Svar på tråden vad köpte ni på ullared?