• kenneth56svedala

    hur skriva kärleksbrev till tjejjer i fängelse?

    hur många kvinnoanstalter har vi i Sverige?

    hur får man reda på vilka som sitter där?

    hur gör man för o skicka kärleksbrev?

    hur gör man för o få obevakade besöka?

    ja förlåt om det e för många frågor, har den senaste tiden kollat på dokumentärer från USA om kvinnoanstalter.
    och har fått en stor tomrum i själen, vill ha en flickvän där, gärna en som e dömd för nått riktigt grovt o som måste sitta inne länge,
    ja söker inte tjejer på rättspsyk eller annan psykiatrisk klinik där de e sönder medicinerade med 3 olika diagnoser,
    söker friska tjejer på svenska anstalter.

    de frågorna som e understrukna e de jag mest vill ha svar på

  • Svar på tråden hur skriva kärleksbrev till tjejjer i fängelse?
  • Surrender4Me

    Du skapar alltid lika meningslösa trådar på kvällarna, alla vet att du inte är seriös så varför tar du inte och lägger ner?

  • Anonym (Sant)
    Surrender4Me skrev 2014-03-15 22:35:28 följande:
    Du skapar alltid lika meningslösa trådar på kvällarna, alla vet att du inte är seriös så varför tar du inte och lägger ner?
    Helt rätt! Dessutom har han väl skrivit om sin yngre flickvän från typ Thailand och att de inte blir inbjudna till grannarna om jag inte minns fel..... Suck...
  • Anonym (Du igen.....suck)

    Håll dig till din unga tai fru eller har hon hamnat i fängelse?
    Stackars dig - men det finns trevliga karlar från Svedala......

  • sch32

    Skriv till hinseberg eller ta en dagstur ut till hökarängen om du är kåt på att stöta på galningar.

  • Surrender4Me
    sch32 skrev 2014-03-15 22:42:01 följande:
    Skriv till hinseberg eller ta en dagstur ut till hökarängen om du är kåt på att stöta på galningar.
    Har även Säter har en fin skara med trevliga kvinnor som är intagna för diverse brott som att elda sina män levande och liknande brott man gör under fredagsmyset med sin partner.
  • kenneth56svedala
    Surrender4Me skrev 2014-03-15 22:40:25 följande:
    Ja, här om dagen skrev han att han var på väg och lämna sin fru och visste inte hur det skulle bli med huset och liknande, riktigt kioskmongo det där.
    KÄLLA TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    sprid inga lögner om mig tack o skriv inte 5 inlägg där alla e off topic
  • sch32
    Surrender4Me skrev 2014-03-15 22:46:03 följande:
    Har även Säter har en fin skara med trevliga kvinnor som är intagna för diverse brott som att elda sina män levande och liknande brott man gör under fredagsmyset med sin partner.

    Skicka dit ts med enkelbiljett med rosa bussen så får han en resa han aldrig glömmer isåfall, han gillar filmen " När lammen tystnar ".
  • LillaJag06

    Alltså du bara hittar på en massa...

    Först hade du en fru från Thailand som var jätte ung sen börjar du snacka en massa annat skit.

  • Surrender4Me
    kenneth56svedala skrev 2014-03-15 22:46:57 följande:
    KÄLLA TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    sprid inga lögner om mig tack o skriv inte 5 inlägg där alla e off topic
    När jag får en källa på alla dina frågor i dina otroligt korkade trådstarter så ska du få en källa på det jag pratar om. Du är själv ganska duktig på att sprida lögner om dig så du behöver inte våran hjälp. Du är den siste person i världen som ska uttala sig om OT. Du har väl aldrig hållt dig till ämnet i trådstarten.
Svar på tråden hur skriva kärleksbrev till tjejjer i fängelse?