• Äldre 22 Mar 09:24
    947 visningar
    9 svar
    9
    947

    BF Oktober/November 2014 i Skåne? :-)

    Jag är 24år och väntar mitt första barn, beräknad till den 31/10-2014. Är det någon mer i Skånetrakten som också väntar i Oktober/November som vill följas åt?


  • Svar på tråden BF Oktober/November 2014 i Skåne? :-)
  • Äldre 25 Apr 21:20
    #1

    Hej!

    Är också 24 år, blir 25 i december och är änsålänge beräknad till den 12 november :)


    EmmaEngström
  • Äldre 4 May 13:13
    #2

    Oh, va kul! :) Vart i Skåne bor du? Jag bor i Sjöbo :)

  • Äldre 12 May 12:32
    #3

    Ohh vad nära.. jag bor i ystad :)


     


    EmmaEngström
  • Äldre 18 May 13:04
    #4

    Jättenära ju :) Va kul! :) Har träffat en till tjej här på FL från Tomelilla som också väntar bebis i oktober, vi hade kanske kunnat träffas allihopa någon dag :)

  • Äldre 19 May 16:33
    #5

    Jaså? Vad kul... vad heter hon då?
    Kanske någon man känner.. har bott i Tomelilla :)

    Hade ju varit jättekul att träffas allihopa.. Har du varit på Ul än?


    EmmaEngström
  • Äldre 20 May 18:11
    #6

    Jaa, det är kul att träffa andra här i närheten som också väntar sin första till hösten! :)Sandra heter hon, minns inte efternamnet :) Tror hon är 28 år :)
    Ja det hade faktiskt varit jättekul! Jag och Sandra har pratat om att ses, så varför inte ses alla tre! :)


    Ja vi va på ultraljud i vecka 10, bara för att vi va nyfikna och ville kolla så allt såg bra ut och stod rätt till. Supermysigt att få se den lilla! Längtar ihjäl mig nu till RUL den 4/6!! Har du varit på UL än? När har du RUL? :)


    Är det okej att jag lägger till dig på facebook? Hittade dig där! Mycket lättare att hålla kontakten där än här tycker jag ;)

  • Äldre 27 May 12:16
    #7

    Oh vad mysigt :) Ja kul o ha någon i nnärheten, speciellt i samma ålder också :) Vi har rul den 13/6 o jag längtar ihjäl mig på riktigt.. helt galet.. varit såå svårt att inte ha bokat tid innan, hehe! Ja lägg du till mig på Facebook, bara roligt så kan vi snacka där :)

  • Äldre 15 Jul 22:48
    #8

    Hejsan, Jag är 25 år och väntar mitt första barn 6 november =) Bor i Trelleborg, har letat och letat efter mamma grupp i Trelleborg eller iallfall i närheten men hittar ingen =(

  • Äldre 25 Jul 04:56
    #9
    TessNov14 skrev 2014-07-15 22:48:18 följande:

    Hejsan, Jag är 25 år och väntar mitt första barn 6 november =) Bor i Trelleborg, har letat och letat efter mamma grupp i Trelleborg eller iallfall i närheten men hittar ingen =(


    Grattis och vad kul :)

    trist att du inte hittat någon grupp! Har inte heller hittat i enbart Ystad!

    Men Ystad-Trelleborg är nära:)
Svar på tråden BF Oktober/November 2014 i Skåne? :-)