• maja1983

    Är så lycklig att jag måste starta en tråd

    Nu har vi bestämt oss för en fyra!! Underbart!! Och enligt tradition ska de startas en tråd på fl. Heligt. Såå vilka är med mig? Vi utbyter tankar, symptom, vi peppar och vi utbyter erfarenheter. Nu kör vi en till helt galen resa!! Våra barn är födda 07,08,13


    Älskar honom mest på jorden..
  • Svar på tråden Är så lycklig att jag måste starta en tråd
  • corran

    Hej, är gärna med här! :) Är inne på första försöket nu med andra barnet :) Ska ha äl nångång i början av kommande vecka så det ska bli så spännande! :)

  • maja1983

    Hej corran!! Va roligt! Jag har planerad Äl den 5e april. Hur gammal är syskonet? Ja spännande 😊 jag blir alltid så himla otålig när de gäller graviditet. Vill att de ska ske NU 😊


    Älskar honom mest på jorden..
  • corran

    Han är 7 månader lite drygt :) Ja gud ja, man är så otålig så det är hemskt! Känns som att jag gått och väntat på äl ett år nu..testar med äl test för fullt nu och hoppas på en glad gubbe inom de närmsta dagarna :)  

  • maja1983

    Ja visst är det märkligt så fort man bestämt sig så börjar man (läs jag) räkna ut födelsedatum på barnet osv 😂 (26 december haha) Min minsta dotter är 8månsder så dom är ju nästan lika gamla våra små. Tror/vet att barnen får otroligt mycket glädje av varandra när dom ligger nära åldrarna även om det ju kan va lite tufft i början !


    Älskar honom mest på jorden..
  • Drömmen

    Spännande där sa ni nåt, jag har gått småförkyld som inte velat bryta ut ordentligt ett tag, ständigt trött, vaknar vid 6-7 och kan lätt somna några timmar på både fm och em och sen på kvällen med utan problem, mensen skulle komma nu i förrgår, har inte ens funderat på om jag kan va gravid innan jag läste tråden. När skall man testa på morgonen eller går det bra nu på em när jag inhandlat en test?

  • corran

    Hahaha ja jag har räknat ut att det blir kring den 17 dec :P Ja det tror jag också! Jag har alltid varit ensambarn, det har varit väldigt tråkigt så jag vill att mina barn ska få syskon som det inte skiljer allt för många år emellan :)
    Är mest orolig över hur det ska gå att ta hand om sonen när man ligger och kramar toan av graviditetsillamående ;O Men det ska nog gå bra de också ;)

  • corran
    Drömmen skrev 2014-03-22 11:34:36 följande:
    Spännande där sa ni nåt, jag har gått småförkyld som inte velat bryta ut ordentligt ett tag, ständigt trött, vaknar vid 6-7 och kan lätt somna några timmar på både fm och em och sen på kvällen med utan problem, mensen skulle komma nu i förrgår, har inte ens funderat på om jag kan va gravid innan jag läste tråden. När skall man testa på morgonen eller går det bra nu på em när jag inhandlat en test?
    Om mensen skulle ha kommit i förrgår så spelar det ingen roll när på dygnet du testar. Lycka till :)
  • maja1983

    Exakt! Jag är med ett ensambarn . Pisstråkigt! Som barn va ja väldigt avundsjuk på kompisar som hade syskon. Men de är även tråkigt som vuxen ju. Ja klart du fixar de 😊 Lycka till nu när de snart är dags för äl !! Förresten gick de fort för er att bli gravida förra gången ? Använde ni Äl stickor även då? Det har tagit min kropp exakt 5månader med varje barn även när jag använt stickor så gissar väl på nåt sånt även denna gång 😊


    Älskar honom mest på jorden..
Svar på tråden Är så lycklig att jag måste starta en tråd