• Äldre 22 Mar 11:46
    3872 visningar
    29 svar
    29
    3872

    Ensam mamma i Kalmar söker vänner :)

    Hej! Nyinflyttad till Kalmar från Öland och känner inte en kotte här!

    Jag bor ensam med min son på 1 år, född Februari 2013, vid södercentrum i Kalmar. Jag är 21 år (född 92).

    Någon som bor i närheten och behöver en ny vän? Gärna ensamstående, mamma eller pappa spelar ingen roll. Har ni partner gör det ingenting heller såklart, jag vill bara lära känna lite folk här!

  • Svar på tråden Ensam mamma i Kalmar söker vänner :)
  • Äldre 22 Mar 16:32
    #1

    Jag är gravid och ensam, om det går bra?

    Är 22 (91a) o bor i sthlm. Känner också att jag skulle vilja få mer kontakter runt omkring!

    Har gått halva graviditeten o kan inte vänta till o träffa min bebis!!

  • Äldre 23 Mar 21:18
    #2

    Klart det går bra:). Är det din första?

  • Äldre 23 Mar 22:27
    #3
    renegade01 skrev 2014-03-23 21:18:08 följande:

    Klart det går bra:). Är det din första?


    Japp det är det!

    Spännande ska det bli, eller det är det redan :)

    Sen att man blev själv o får uppleva detta blir nog kämpigt men ändå underbart, behöver man inte slåss om vem som ska gosa hehe :)

    Ser verkligen fram emot detta ! :)
  • Äldre 23 Mar 22:47
    #4

    Jag var ensam under hela graviditeten och är det fortfarande (sonen är 13 mån), och klart det varit kämpigt ibland men också helt fantastiskt!

    Bara ha egentid med sin bebis är underbart :)

  • Äldre 25 Mar 14:53
    #5

    Jag är en ensamstående mamma på 24 som bor i Nybro med mina tvillingpojkar på 16 månader och två små hundar! Är jätteintresserad av att skaffa nya vänner! :)

  • Äldre 26 Mar 09:25
    #6

    Hej alla!


    Här är en ensamstående mamma på snart 23 år, jag har en dotter som precis fyllt 2. För tillfället bor vi i Nybro, men letar för fullt efter lägenhet i Kalmar. Har hund, och pluggar just nu på distans, jobbar även lite extra i vården. Vi skulle tycka de va sååå kul med lite nya vänner då vi inte känner speciellt många här omkring :)

  • Äldre 2 Apr 12:17
    #7

    Är ni i Kalmar något? :) jag vill så gärna träffa och lära känna andra mammor häromkring :)

  • Äldre 2 Apr 16:05
    #8

    Jag är i Kalmar flera gånger i veckan, skulle som sagt tycka de va sååå kul å lära känna fler mammor häromkring. Man kanske kan ta en fika? Eller en sväng till skällby med barnen? Vad som, jag e gärna på om nån vill hitta på något :)

  • Äldre 14 Apr 07:04
    #9
    renegade01 skrev 2014-03-22 11:46:50 följande:
    Hej! Nyinflyttad till Kalmar från Öland och känner inte en kotte här!

    Jag bor ensam med min son på 1 år, född Februari 2013, vid södercentrum i Kalmar. Jag är 21 år (född 92).

    Någon som bor i närheten och behöver en ny vän? Gärna ensamstående, mamma eller pappa spelar ingen roll. Har ni partner gör det ingenting heller såklart, jag vill bara lära känna lite folk här!
    hej!
    jag bor i kalmar och är ganska solo ja med . har en dotter och är gravid med mitt andra barn . Glad om du vill så kan vi slå våra huvuden i hopp? Glad. ha det fintGlad
  • Äldre 14 Apr 07:11
    #10
    Annaapannaa skrev 2014-04-02 16:05:30 följande:

    Jag är i Kalmar flera gånger i veckan, skulle som sagt tycka de va sååå kul å lära känna fler mammor häromkring. Man kanske kan ta en fika? Eller en sväng till skällby med barnen? Vad som, jag e gärna på om nån vill hitta på något :)


    hej anna! 
    jag skulle gärna vilja hitta på nått. fika ,shopping  eller så. är rätt så solo här i kalmar ! har inte mamma vänner i kalmar så jag skulle tycke att det skulle va jätte roligt Glad 
Svar på tråden Ensam mamma i Kalmar söker vänner :)