• Anonym (Tuttfia)

    Killar, hur stora bröst tänder ni egentligen på?

    Fått höra så många gånger av mina killpolare men även ons att de äääälskar stora bröst.
    Jag själv tycker de är för stora och mest hänger .

    Är det verkligen så attraktivt eller föredrar ni lite mindre som står rakt ut?

  • Svar på tråden Killar, hur stora bröst tänder ni egentligen på?
  • Anton Chigurh

    Det är som med bananerna, storleken har verkligen ingen större betydelse så länge inte avvikelsen är abnorm, men om....jag får välja, så är det små bröst som gäller, gärna med liite större bröstvårta. Det är fett upphetsande.

    Kram //Anton


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Arcnice

    Personligen föredrar jag små till medelstora bröst. Form och fasthet är viktigare än storlek.

  • gilmore

    Alla personer har olika preferenser så att ställa en sån fråga är ganska dumt då en person inte kan svara för alla.

  • Anonym (dumt?)
    gilmore skrev 2014-03-22 13:59:56 följande:
    Alla personer har olika preferenser så att ställa en sån fråga är ganska dumt då en person inte kan svara för alla.
    Du är ganska dum om du inte förstår att det handlar om att få många olika åsikter och sen dra
    slutsatser om vad som föredras generellt
  • Anonym (Tuttfia)
    Anonym (dumt?) skrev 2014-03-22 14:13:27 följande:
    Du är ganska dum om du inte förstår att det handlar om att få många olika åsikter och sen dra
    slutsatser om vad som föredras generellt
  • gilmore
    Anonym (dumt?) skrev 2014-03-22 14:13:27 följande:
    Du är ganska dum om du inte förstår att det handlar om att få många olika åsikter och sen dra
    slutsatser om vad som föredras generellt
    "Okej"
  • ulfsas
    Arcnice skrev 2014-03-22 13:57:16 följande:
    Personligen föredrar jag små till medelstora bröst. Form och fasthet är viktigare än storlek.
    Håller medÄppleÄpple
    Man, 50 år, Sundbyberg.
  • Cainmam

    Jag gillar modell större på bröst. För min del kan inte bröst bli för stora sålänge de är naturliga. De får gärna vara hängiga också. Det är grymt fint! Sillisar får dock inte vara för stora.

Svar på tråden Killar, hur stora bröst tänder ni egentligen på?